Gå til innhold

Nett tv med nrk1, nrk2 og tv3 gratis :D

VikinGz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har nå prøvd meg på dette programmet men får det ikke til å virke, det eneste som skjer er at programmet sier at det trengs å oppdateres, noe jeg har gjordt ørten ganger, uten at det hjelper. jeg har siste versjon av WMP så tror ikke det kan være problemet.

hva står det på versjonen dere har ? hos meg er det 060215F

Epz.

Lenke til kommentar
Vet ikke hvordan,men jeg streamer Discovery nå.. den er for ASIA,men de snakker jo engelsk..bare kinesisk tekst eller noe.. får forresten bare asiske kanaler.. hvordan får vi norske?

5607167[/snapback]

TV-M: Tv 1

TV-M: Tv 2

TV-M: Tv 3

Er de norske kanalene men det er ikke alltid de står der.

Lenke til kommentar
jeg har nå prøvd meg på dette programmet men får det ikke til å virke, det eneste som skjer er at programmet sier at det trengs å oppdateres, noe jeg har gjordt ørten ganger, uten at det hjelper. jeg har siste versjon av WMP så tror ikke det kan være problemet.

Epz.

5607502[/snapback]

215F er vel siste tror jeg. Den fungerer i alle fall glimmrende her

Lenke til kommentar

Epz.

5607502[/snapback]

215F er vel siste tror jeg. Den fungerer i alle fall glimmrende her

5607609[/snapback]

Is it someone in Norway that have a server (xeon/1G mem/40G HDD) + TV reciever+ 15M band width. Then you can send up a channel, it is only one server in Norway now. Please help to get more channel on TVkoo. If someone have 100M upload they can serv 15 channel. 3 channel about 25M Bandwith.

Contact [email protected] and give him the server code and name. Then him install tvkoo server remote. But you cant serv a channel with sex or no news on China!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...