quakie Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Jeg ble eitrandes forbanna av å prøve å laste ned forskjellige p2p-klienter...hvorfor i helvete er ALLE programmene på kinesiske eller koreanske websider som har 1.5kps hastighet?Finnes det ikke ETT sånt tv-p2p program på engelsk engang? Og når de endelig ble lastet ned hang de eller man skjønte ikke noe av konfigurasjonen. For noe tull. 5584957[/snapback] Helt enig med deg Bitex Lenke til kommentar
hulder Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Noen som vet om et slikt program som sender RTL? 5584999[/snapback] Prøv Live TV (last ned). Det er jo kun en "trial", men er ganske sikker på at jeg så RTL der. En del Italienske kanaler også. RAI-kanalene er der. Masse Italiensk fotball der da Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Er dette programmet lovlig? Lenke til kommentar
hulder Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Er dette programmet lovlig? 5585047[/snapback] Ja, det er det! Har hørt at det har vært i Stortinget å greier, men de kunne gjøre noe med det. Det er akuratt det samme som at noen lar oss se TV'en sin...noe i den duren der.. Lenke til kommentar
agony Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Er dette programmet lovlig? 5585047[/snapback] heller tvilsomt, du streamer kanaler du egentlig skal betale for, jeg vil tro dette er ca like lovlig som å laste ned de nyeste lost episodene. Men vet jo aldri, admins på forumet pleier jo å låse treads om sånt fort, og denne har jo strengt tatt levd ganske lenge. Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) Finnes det ikke ETT sånt tv-p2p program på engelsk engang? 5584957[/snapback] PPlive er 'nå' på engelsk. Lastet den forrige og det var bare kinesisk her, men den siste versjonen er bra. EDIT: Mulig det var en gammel versjon jeg fant første gang. Last den ned fra hjemmesiden deres. Endret 10. februar 2006 av la7dfa Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Er dette programmet lovlig? 5585047[/snapback] heller tvilsomt, du streamer kanaler du egentlig skal betale for, jeg vil tro dette er ca like lovlig som å laste ned de nyeste lost episodene. Men vet jo aldri, admins på forumet pleier jo å låse treads om sånt fort, og denne har jo strengt tatt levd ganske lenge. 5585068[/snapback] Jeg tillater meg å sitere Simen1 Eg tviler på dette er lovelig. NRK må man ha lisens på og tv2 er gratis.5568478[/snapback] Feil. Man trenger ikke å betale lisens for å se hverken TV2 eller NRK. Man betaler heller ikke noe til NRK. TV-lisensen er en statlig avgift for å ha en TV-tuner. Dersom man ikke har en slik tuner så er man heller ikke lisenspliktig. Selve avgiften har ikke noe direkte med NRK å gjøre selv om det er de staten velger å vidreføre pengene til NRK og bruker NRK-ansatte til å drive inn avgiften. TV3 tjener penger på massiv reklame og ikke på betaling fra seerne. 5568558[/snapback] Lenke til kommentar
agony Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Som sagt, tviler, selv om dette skjer over nettet, er det vel ca samme som om du betaler for parabol selv, også setter du opp antenne på taket og sender tv signalet til hele nabolaget. Evt kan jeg være totalt på avveie Lenke til kommentar
Antipop Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Last ned Tvants. Det er på engelsk, men har ikkje fått testa det så masse. Der er mulighet for å skrive inn kva port du vil bruke osv. Kjem opp masse kinesiske kanaler der og, men er i alle fall ein del meir oversiktlig kanalliste. Lenke til kommentar
oddity Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Finnes det ikke ETT sånt tv-p2p program på engelsk engang? 5584957[/snapback] PPlive er 'nå' på engelsk. Lastet den forrige og det var bare kinesisk her, men den siste versjonen er bra. EDIT: Mulig det var en gammel versjon jeg fant første gang. Last den ned fra hjemmesiden deres. 5585073[/snapback] Har også fått pplive til å funke greit her nå. Lasta ned feil første gang . Programmet er på engelsk (som nevnt tidligere), men viser stort sett bare kinesiske kanaler. National Geographic Channel ligger også der, men den funker ikke bra hos meg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) Måten det funker på er rett og slett vanlig P2P-streaming. Det er brukere over hele verden (men mest Kina ser det ut soM) som laster opp en stream fra sin PC med TV-kort i. Det er disse streamene vi kan se på. Når du tar inn et program/kanal kobler du deg til masse brukere på en gang, akkurat som bit torrent. Det er ikke noen automagisk liveoverføring fra satelitter. Derfor står det ofte at "live" fotballkamper er noen minutter forskjøvet i tid Dette sto beskrevet i forumet til ei side med masse links til sports TV-kanaler som funker i forskjellige programmer som PPLive og TVAnts. Endret 10. februar 2006 av Bitex Lenke til kommentar
hulder Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Kommer vi noen gang til å få se CANAL + ? Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 takk for disse nye forslagene her. Skal teste de nå etterpå. Tok si tid å laste ned det Tvants =/ Lenke til kommentar
hulder Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Hvorfor går det ene segmentet om Fear Factor om igjen og om igjen på TV3? Jeg kommer bare til 30 sekunder ut i tittinga før det stopper og den skal liksom bufre, men den gjør ikke det. Den stgår konstant på 82%, etterhvert står det bare bufring. Se om dere får det samme... Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Kommer vi noen gang til å få se CANAL + ? 5585139[/snapback] Hvis du streamer den for oss :!: Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Som sagt, tviler, selv om dette skjer over nettet, er det vel ca samme som om du betaler for parabol selv, også setter du opp antenne på taket og sender tv signalet til hele nabolaget. Evt kan jeg være totalt på avveie 5585087[/snapback] Jeg undersøkte lovligheten tidligere i tråden. Du kan kikke noen sider tilbake for å få full oversikt og sitater fra flere lover og lisensavdelingen til NRK. Jeg kunne ikke finne noe lovstridig eller regelstridig hverken for de som bruker programmet eller de som har TV-tuneren og streamer sendingene. Lenke til kommentar
thyrfing16 Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Noen som har funnet playboy? Lenke til kommentar
Sindre90 Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 virka moro men har litt problemer:( Lenke til kommentar
Sindre90 Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Andre enn meg som sitter og ser på syke japse-filmer? 5569972[/snapback] ja Lenke til kommentar
hulder Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Har lagt merke til at nettsida www.tvkoo.com er lagt ned eller stengt. Håper ikke dette gjelder programmet også i nær framtid... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg