Torbjørn Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 da vil den gi deg den høyeste id'en som er lavere enn den du spesifiserer. istedet for tilfeldig id, sannsynligvis den laveste Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 da vil den gi deg den høyeste id'en som er lavere enn den du spesifiserer. istedet for tilfeldig id, sannsynligvis den laveste 5592615[/snapback] Ja, jo forsåvidt har du vel rett Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 LoL, det var jo derfor 'forrige' ikke funka med id < $id altså For en idiot jeg er som ikek tenkte på ORDER BY DESC :/ Tusen takk da:) Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 LoL, det var jo derfor 'forrige' ikke funka med id < $id altså For en idiot jeg er som ikek tenkte på ORDER BY DESC :/ Tusen takk da:) 5595993[/snapback] Mulig du må bruke ORDER BY ASC, men det er jo bare å prøve ut og se Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 nei, ASC er default, og er nedenfra og oppover. DESC sorteres ovenfra og ned, du skal ha den høyeste id'en som er lavere. alternativt kan du slå opp max(id) where id < $id hvis du bare skal ha id og ikke resten av raden. Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 Ja, prøver litt forskjellig, men det ble uansett mye lettere en den krøplete loopen min:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå