Gå til innhold

Hvorfor kommer det så få Samsung til til Norge?

Anbefalte innlegg

Jo, slik jeg har forstått det er det bare en liten del av Samsungs telefoner som kommer til det Norske markedet, samme gjelder LG. Jeg lurer litt på hvorfor, og i LG's tilfelle, hvorfor er det bare de "dårlige" telefonene vi får?

Har litt lyst på en god kamskjell-tlf, men ingen som har blitt testet her på amobil.no virker så fristende (har k750i nå).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jo, slik jeg har forstått det er det bare en liten del av Samsungs telefoner som kommer til det Norske markedet, samme gjelder LG. Jeg lurer litt på hvorfor, og i LG's tilfelle, hvorfor er det bare de "dårlige" telefonene vi får?

5563080[/snapback]

Kanskje det har noe med at alle grom-telefonene til blant andre LG og Samsung er laget for CDMA-nettet? :whistle:
Lenke til kommentar

5563080[/snapback]

Kanskje det har noe med at alle grom-telefonene til blant andre LG og Samsung er laget for CDMA-nettet? :whistle:

5564409[/snapback]

Kanskje det ja :)

Lenke til kommentar

Tja, du har jo telefoner som samsung d500/600.

Etter min mening veldig gode telefoner, angrer ikke på mitt kjøp i allefall.

Men da er disse igjen ikke direkte klapp telefon, neo midt imellom kanskje.

Men ja, hadde ikke skadet mer flere telefoner det ikke sto nokia og se på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...