Gå til innhold

Kritikk på bilde av hund!

Wicca

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Helt vanlige bilder eller?

5563036[/snapback]

Ja, men vil gjerne ha kritikk på om det er OK bilder fordi om. :)

Syns det bildet med himmelen og trærne i bakgrunnen ble litt stilig, men vet ikke om dere som "kan dette" syns det samme da.

Som sagt, jeg har MASSE å lære og vil gjerne ha kritikk. :)

Lenke til kommentar

Bildene virket lite gjennomtenkt og var tildels uskarpe. Hvitabalnsen er også feil.

Prøv på nytt! Prinsippet bak det siste bildet ved å ha kameraet litt under hundern og ha en stor bakgrunn fungerer i og for seg, men jeg tror jeg ville eksperimentert litt mer med den. Du vil trolig kunne få et mye bedre resultat enn det du ahr nå.

Lykke til!

Lenke til kommentar

Bildene bar tydelig preg av å være tatt i "den blå timen", og det burde kanskje rettes på. Ellers var bakgrunnen forstyrrende på de to første.

Det siste vet jeg ikke helt hva jeg synes om. På en side ser jeg et snodig kunstnerisk uttrykk i bildet, og av den grunn liker jeg det. Likevel er det ikke å komme fra at det er fryktelig feilfokusert, og jeg regner med at det ikke var meningen. Likevel likte jeg uttrykket, og ville hatt det i bakhodet og tatt bildet på ny.

Lenke til kommentar

Fin Cavalier da... :D

Men bildene er som sagt helt vanlige...

Nå som sola begynner å vise seg så prøv å komme deg ut mens det er solskinn, tipper du ender opp med mye skarpere bilder...

Det siste var en god ide, bare synd fokus er på trærne i stede for cavalier`n...

Kom gjerne med flere bilder når du har tatt nye også, morro å se fremgang i fotograferingen til folk... :)

Endret av Scorpioen84
Lenke til kommentar

Hvis det siste bildet hadde vært litt skarpere hadde det vært brilliant! Blikket er veldig bra, måten pelsen "flagrer" på og trærne i bakgrunnen. Et stilig og gjennomført uttrykk i hele bildet (en litt "ugjennomtenkt følelse). Blitzen traff litt uheldig på høyre øye og det huset (eller hva det er) skulle ikke vært der. Jeg poster en redigering senere. :)

Endret av firstperson
Lenke til kommentar
JVC:

Enten er skjermen min feilkalibrert, ellers har du fått et søtt magenta-stikk på de bildene...

5569749[/snapback]

Hmm, det er nok min som ikke er kalibrert, sitter på jobben nå med kalibrert skjerm, og er helt enig i det du sier. Men grunnet at jeg har blank skjerm på laptoppen så failer kalibreringen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...