H.C.S Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Hva duger Sapphire Radeon 9550 kortet til? kjører det mye mer enn lillebroren 9250? eller er de like mye på jordet?. Finnes det et annet kort med mer ytelse til omtrent samme pris? Skal du ha et nyere og midlertidig kort. HC Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 hvist du vil ha et kort til bf2...tror jeg du kan legge noen kroner i et 6600gt kort, det yter iallefall mye mere enn både 9550 / 9250. Men, det er jo ikke noe rått kort till spilling, men i forhold til di andre kortene du har listet opp der, så er det nokk det Lenke til kommentar
H.C.S Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 Den datan jeg har nå som snart skal byttes ut har kun Agp 8x, finnes 6600gt til Agp også? evt link? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Den datan jeg har nå som snart skal byttes ut har kun Agp 8x, finnes 6600gt til Agp også? evt link? 5563715[/snapback] Sjekk prisguiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå