tkorsvold Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Hei folkens, Jeg skal snart bygge en ny PC. I den vil jeg ha vannkjøling - det kjøler bra og bråker lite. Målet er først og fremst at PCen skal bli helt lydløs. Noen anbefalinger? Hva finnes på markedet, og hva er bra? mvh Thorstein Korsvold Lenke til kommentar
Fosco Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Koolance vannkjøling er bra, ferdig montert i kabinett! Kan kjøpes på http://www.microplex.no Lenke til kommentar
tkorsvold Skrevet 16. september 2002 Forfatter Del Skrevet 16. september 2002 Takk! Skal ta en titt der. mvh Thorstein Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Hm... Jeg har en enermax på en Black ice extreeme radiator, stiiiiilige saker! burde nok lete i netbutikkene og se hva som du kan få kjøpt først... Det som er ulempen med koolance er at du ikke kan kjøpe noen andre blokker, koolance bruker slange størrelser som nesten ingen andre selskaper bruker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå