Pilot_ Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Heisann, Driver og ser litt på Tai Chi. Det ser jo ut som et lekkert kabinett på alle måten og i tillegg er det vannkjøling, noe som jeg absolutt vil satse på sånn som det suser ved siden av meg i skrivende øyeblikk. Men siden det koster 3000kr vil jeg gjerne høre om andres erfaringer først. Noen som har erfaringer fra kabinettet her? Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 harddisk plaseringen er dårlig på det, du må ha en nye "I-Case" hvis du har flere disker, og du får ingen flere sånne griller fåran på kabitnet, Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Man kan ha tre disker fra før, er det ikke? For meg holder det med et par store disker. Om jeg skulle ønske mer kjøper jeg heller en ekstern da jeg allerede er på vippen til å kjøpe det. Men hva mener du med at man ikke får andre griller til fronten? Liker den som er der jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Søk på "Thermaltake Tai-Chi" på google og se hva du får frem. Det hjalp meg en masse når jeg skulle finne info om kabinettet. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 Det er jo et litt dyrt kabinett da, finner ikke så mye rundt om. Føler meg heldig nok hvis noen her kan fortelle noe. Ingen? Lenke til kommentar
visualuproar Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Jeg kjoepte dette kabinetten med vannkjoeling og det har absolutt ikke skuffet med.. Men det er STORT! Vannkjoelingen funker som en droem, og den er full av nyttige loesninger... Veldig enkel installasjon. Bare Gullegull med andre ord.. Men det er dyrt da..her i Australia fikk var det ikke saa galt Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 ser ut til å være tungt kabinett, men det er sikkert pga vannavkjølinga og det andre som sitter til, et veldig fint design på kabinettet og thermaltake er kjent for det. eneste jeg la merke til er vekte ellers er det et topp kabinett Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 Er klar over at det veier rundt 20kg tomt, noe som egentlig er vanvittig mye. Men jeg kan leve med det. Det er jo håndtak på toppen så det er lett å bære også. Tenkte jeg skulle bestille det så fort jeg får anledning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå