Jani2012 Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Har laget en websiden med 3 frames. Logo frame, menu frame og news frame. Når jeg trykker "print" (ikke fra fil menyen, men printer ikonet) kommer menyen ut av skriveren. :sad: vil gjerne at heile siden kommer ut!!! (uten at jeg må trykke høyre museknapp i den framen jeg vil printe og velge print der.) Takk! Jan Ivar PS: satser på at dette er best plass å poste sånnt spørsmål. Fant ikke noen bedre plass?! Lenke til kommentar
BBC Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Det er nok en av ulempene med frames. Forslag; * Lær deg SSI (Server Side Include) eller PHP eller * Print ifra fil | print... Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Klikk inni vinduet du vil skrive ut fra... Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 For å være sikker høyreklikker du og velger print på riktig sted på siden Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Villmink og Sergevx: les posten, han vil skrive ut alle rammene på same ark.... Ellers er eg vel einig med borre i at frames ikkje er ein veldig god ting. php og CSS (eller tabellar) er etter mi meining betre og meir framtidsretta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå