Gå til innhold

Kondens på bad->mugg og sopp -soppdrepende middel?

Anbefalte innlegg

Når vi dusjer på badet vårt med tapeterte vegger, blir det kondens på veggene. Dette tar det litt tid før det tørker igjen, noe som resulterer i at muggsopp og svartsopp begynner å vokse. Det lukter ille! :sick: og er nok ikke så bra for helsa heller..

Noen som vet om det finnes noe soppdrepende middel man kan blande med vaskevannet når man vasker badet? evt. andre råd.. :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kraftig klor vann funker sikkert bra , det tar nokk vekk fargen på tapenten , men jeg tviler på at det er så farlig i dette tilfellet ;)

btv jeg kjenner problemet , her sopp på badet midt , men jeg gidder ikke bry meg .

EDIT: eventuet ren klor på spruteflaske ( kom på det etter at eg hadde postet :p )

la virke en stund , dreper nesten garanter alt , og tar all farge på veggen din med stor sikkerhet

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
Det burde man kanskje tenkt på litt før man laget badet :p Det bør være et utsug eller et vindu på badet.

5565444[/snapback]

I know , skulle ønske di som bygde badet her tengte på det , midt bad er i et hjørne av kjelleren , di har bygget et rom i et rom , null avtrekk og setter jeg døre opp blir det like kalt som i kjelleren ( som er devinert som råkjeller ! ) på badet : :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...