aldrimerforum Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Når vi dusjer på badet vårt med tapeterte vegger, blir det kondens på veggene. Dette tar det litt tid før det tørker igjen, noe som resulterer i at muggsopp og svartsopp begynner å vokse. Det lukter ille! og er nok ikke så bra for helsa heller.. Noen som vet om det finnes noe soppdrepende middel man kan blande med vaskevannet når man vasker badet? evt. andre råd.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Kjellerbadet våres opplevde vi slikt i saunaen faktisk....vi smørte inn med et slags middel (som jeg ikke kommer på i farten) for så å vaske det vekk neste dag..... Det måtte vaskes med vernebriller å hansker. Vekk gikk det vertfall Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 Trenger navn! og eventuelle plasser å kjøpe produktet! Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Er interessert i å finne ut av dette selv! Tækk! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) kraftig klor vann funker sikkert bra , det tar nokk vekk fargen på tapenten , men jeg tviler på at det er så farlig i dette tilfellet btv jeg kjenner problemet , her sopp på badet midt , men jeg gidder ikke bry meg . EDIT: eventuet ren klor på spruteflaske ( kom på det etter at eg hadde postet ) la virke en stund , dreper nesten garanter alt , og tar all farge på veggen din med stor sikkerhet Endret 6. februar 2006 av FtZ- Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Og husk at klor er farlig. Så bruk verneutstyr. Er en grunn til at det er bannlyst på de fleste offentlige institusjoner.Tror du får kjøpt sopp/muggvask på en jernvarehandel også. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Du bør vurdere å gjøre noe med årsaken til problemet også: Nemlig dårlig lufting. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 er ikke alle som har mulighet til og fikse bedre utlufting Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Det burde man kanskje tenkt på litt før man laget badet Det bør være et utsug eller et vindu på badet. Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Det finnes også luftavfuktere å få kjøpt, for de som ikke har andre ventilasjonsmuligheter. Ellers så er det lurt å la døra til badet stå oppe så mye som mulig, slik at du får ut fuktigheten. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 mange gode råd her.. men luftavfukter er kjøpt for lenge siden, og leiligheta skal flyttes ut av til sommern... vil bare fjerne soppen som har grodd i løpet av de siste månedene. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Det burde man kanskje tenkt på litt før man laget badet Det bør være et utsug eller et vindu på badet. 5565444[/snapback] I know , skulle ønske di som bygde badet her tengte på det , midt bad er i et hjørne av kjelleren , di har bygget et rom i et rom , null avtrekk og setter jeg døre opp blir det like kalt som i kjelleren ( som er devinert som råkjeller ! ) på badet : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå