Gå til innhold

PUK-Kode til Netcom


Anbefalte innlegg

Hei..

 

jeg har i den senere tid fått tka i et gammelt sim-kort. ut ifra designet på kortet er det en ekelt å se at det er netcom som er operatøren..

 

men det er ikke uvanlig at jeg glemmer små ting, og derfor hadde jeg ikke pin-koden når jeg skulle bruke kortet.. da jeg hadde prøvd tre ganger, trengte jeg en PUK-kode..

 

derfor trenger jeg hjelp...har hørt at det finnes en universal puk-kode til natcom..kan noen den??

 

kan ikke kontakte netcom, siden jeg ikke husker nummeret heller :blush:

 

håper på raskt svar..

 

takk :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan du nr. så er det ikke verre enn å dra til en netcomforhandler. De vil vel først authorisere deg som eier av kortet (abonnementet) før de gir ut evt. koder på ny.

5563002[/snapback]

 

Mayoo89, formidlet i et tidligere innlegg at han ikke hadde en annelse på hva nummeret var. Derfor er det verre enn å dra til en netcom forhandler kamerat.....

Endret av amigo502
Lenke til kommentar

Noen butikker kan vel brenne nytt sim-kort? var sånt på telenor før :cool:

 

bare å opgi tlf-nr + bevis så brenner dei nytt simkort. veit ikke om det lar seg gjøre med netcom, men er bare å ringe den lokale elkjøp/expert butikken og høre :)

 

PUK-koden er vel like "tilfeldig" som på PIN-koden du får.

Lenke til kommentar

Du har SIM-nummeret som står på SIM-kortet, da kan man finne ut telefonnummeret.

Det finnes ingen universal PUK, og hadde det gjort det hadde man selvfølgelig ikke lagt den ut her. Hva hadde da vitsen med PUK vært?

 

Gå til en NC-forhandler og få utlevert PUk-koden dersom du er eier av det tilhørende abonnementet. Husk leg og penger.

 

Og som en annen sa. Man brenner ikke nytt SIM-kort. Man tar et ferdig kort og knytter SIM-nummeret opp mot ditt abonnement. Det er vanlig at forhandlere tar 100-200 kroner for dette, det samme gjelder uthenting av PUK-kode.

Endret av oro2
Lenke til kommentar

Hvis du ikke vet pin, puk eller telefonnummer, så vet du kanskje i det minste hva du selv heter? Ring NetCom Kundeservice på 05050 så kan de finne ut enten hvilke nr som står registrert på ditt navn, evt kan de finne nummer ut fra SIM-nummere som står på kortet.

 

Hvis dette er et kort du har funnet, kast det i søpla. Det er sannsynligvis sperret allerede.

 

-snubbel

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...