jinriksha Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 nei, ikke mer enn usa, eller kina :!: At Putin trodde at George Bush kunne få Dan Rather sparket fra CBS sier sitt. 5564718[/snapback] jaha? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Mener å ha lest statistikk på at 90% av all virksomhet, foregår svart. Mafiaen står for mye av dette. Russian mafia Det er grunnlag for å hevde at Russland ikke ble mye bedre etter kommunismens fall og fremdeles er et fattig og undertrykt land. Om Putin greier å gjøre noe med dette gjenstår å se. Personlig er jeg skeptisk, ikke minst med tanke på bakgrunnen hans. Endret 7. februar 2006 av Munch Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 jeg og familien fikk bedre levestandart etter kommunismenes fall.. ps. tanta mi gikk på samme judo-skole som putin gjorde hu sa at han var veldig sjenert på den tida.. Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 jeg og familien fikk bedre levestandart etter kommunismenes fall.. ps. tanta mi gikk på samme judo-skole som putin gjorde hu sa at han var veldig sjenert på den tida.. 5565112[/snapback] Det er sikkert mye positivt i Russland og jeg vil aldri tvile på det. Men det forandrer ikke det faktum at korrupsjon er et stort problem. Faktisk er det hemmende for utviklingen. Og da hjelper det ikke at det er andre ting som er bra. Russisk politikk har fått en lei kultur der politikere med ambisjoner forventes å være korrupt. Skal man stige i gradene må man bli forfremmet av en overordnet. Å være korrupt er denne orverordnedes garanti for lojalitet. Enten vil den unge fremmadstormende gjøre som han blir fortalt, eller så vil han bli tiltalt for korrupsjon og dømt. Lovverket er også laget slik at man umulig kan følge en lov uten å bryte en annen (innen økonomisk virksomhet). Hvorvidt man er en lovlydig borger avhenger da av forholdet til lokal- eller rikspolitikerne. Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Det stemmer nok ja, men så uttaler jeg bare fra mine egne erfaringer bare.. Lenke til kommentar
noxeiS Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 nei, ikke mer enn usa, eller kina :!: At Putin trodde at George Bush kunne få Dan Rather sparket fra CBS sier sitt. 5564718[/snapback] jaha? 5564988[/snapback] Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 gi meg noen kilder a, lyst å lese... Lenke til kommentar
noxeiS Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 gi meg noen kilder a, lyst å lese... Extra, extra, read all about it: http://www.washingtonpost.com/ac2/wp-dyn/A...anguage=printer Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Overrasket Putin har kontroll over media, ser ut som kommunisme i skjult, uten folk merker det. Lenke til kommentar
trøls Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Det er så herlig at folk tror at alt negativt er kommunisme. Som sa Finn Aamodt sa til VG: «Jeg er ikke kommunist, så jeg bestemmer ikke over folk.» Russland er forøvrig et interessant land med et vakkert språk, men russere er og blir et veldig annerledes folkeslag. Da jeg var i Russland i 2. klasse på videregående fikk jeg kanskje ikke med meg så veldig mye av de politiske forhold, korrupsjon og lignende, men Putina - Putins (kone) - fikk virkelig badet oss på turen i luksus. Ja, de brukte vilt mye penger på oss. Det hadde neppe skjedd i Norge. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Veldig flott? Hva er så flott der ? 5563800[/snapback] Hva er det som er så flott med Norge? Jeg er fra Nederland vis du lurte... Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Ikke opp til meg, det får hver enkelte svare på. Jeg syns Norge er et meget bra land, men det er vanskelig å få kontakt med nye folk :s (er ikke sjenert selv). Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 da bor du i feil by. kom til bergen du. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Overrasket Putin har kontroll over media, ser ut som kommunisme i skjult, uten folk merker det. 5567233[/snapback] uhm, så fordi det er enkelte korrupte ledere der betyr det at det er kommunisme i skjul? Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 da bor du i feil by. kom til bergen du. 5568444[/snapback] Meg du snakka til? JEg bor i Bergen jeg.. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 da bor du i feil by. kom til bergen du. 5568444[/snapback] Jeg er født i Bergen og bodd der, der har jeg problemer å få kontakt med mennesker, for de tror "jeg tar det som kommer", de må gjøre noe for å få noe. Lenke til kommentar
Mr.Locke Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 La meg svare på trådens emne (spørsmål) , med et nytt spørsmål: Har grisen hale? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå