Qwseyvnd Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Hei! Jeg lurer på om Russland er et korrupt land? Putin gjør folk verre. Sjekk kilder rundt, jeg lurer på pga fisk i Barentshavet, og hva de driver egentlig på innenriks ? Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 hvilket land er ikke korrupt på et eller annet vis? har ei som kommer fra russland i klassen, kan spørre ho imårra Lenke til kommentar
co2 Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Russland er et land med mye korrupsjon, etter at kapitalismen ble innført. Det er en galopperende vekst i korrupsjonen, som ifølge den russiske tankesmien Indem utgjør rundt 316 milliarder amerikanske dollar. Og det er bare korrupsjonen blant russiske forretningsfolk. http://imarkedet.no/php/art.php?id=287377 Lenke til kommentar
V-by Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Da vil jeg bli rik, og kjøpe hele russland Noen som kan donere litt penger til meg?? Endret 6. februar 2006 av tu30r6 Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 hmm, så det viser seg at de er korrupte, det skader vanlige folk som blir fattige pga utenlandske bedrifter tør ikke å satse russland. Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Hei!Jeg lurer på om Russland er et korrupt land? Putin gjør folk verre. Sjekk kilder rundt, jeg lurer på pga fisk i Barentshavet, og hva de driver egentlig på innenriks ? 5562671[/snapback] Hva mener du med at Putin gjør folk verre? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Ja Russland er et uberkorupt land. Problemet er mafiaen som gjennomsyrer hele landet. Har selv betalt henholdsvis 100 og 300$ i bestillelset til aeroflot for å komme med russisk innenriks som var "fullt" Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 nei, ikke mer enn usa, eller kina Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 Du rjd-2, du fra russland? Hvordan er det å bo i en land med mye korrupsjon ? Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 http://en.wikipedia.org/wiki/Index_of_perc...n_of_corruption her finner du Transparency International sin liste over korrupsjon. Listen er annerkjent for å være blant de beste, men man må huske på at det ligger i korrupsjons natur å foregå i hemmelighet og at listen derfor bare gir en pekepinne. Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 der ser du, hele verden er korrupt Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Du rjd-2, du fra russland? Hvordan er det å bo i en land med mye korrupsjon ? 5563651[/snapback] veldig flott men dersom jeg har ikke vært der på en stund, så ikke veit jeg åssen det er nå til dags, sikkert ikke no bedre eller dårligere enn da jeg bodde der. sorry for dobbelt post Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Du rjd-2, du fra russland? Hvordan er det å bo i en land med mye korrupsjon ? Tviler i grunne på det med at USA er like gjennomgående korupt som Russland og Kina. Har ikke hørt om at det er vanlig for utlendinger å måtet bestikke seg til en innenriks flybilett i USA. EDIT: veldig flott wub.gif men dersom jeg har ikke vært der på en stund, så ikke veit jeg åssen det er nå til dags, sikkert ikke no bedre eller dårligere enn da jeg bodde der. I følge svigerfaren min som er obdusør for det russiske politiet i Samara så har det forværret seg dramatisk de siste 5 årene. Endret 6. februar 2006 av perpyro Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Du rjd-2, du fra russland? Hvordan er det å bo i en land med mye korrupsjon ? Tviler i grunne på det med at USA er like gjennomgående korupt som Russland og Kina. Har ikke hørt om at det er vanlig for utlendinger å måtet bestikke seg til en innenriks flybilett i USA. 5563709[/snapback] Tja, aldri hørt om noen som måtte bestikke for innenriks flybilett i Russland. Kanskje måtte betale litt hvis det er overvekt på bagasje.... veldig flott wub.gif men dersom jeg har ikke vært der på en stund, så ikke veit jeg åssen det er nå til dags, sikkert ikke no bedre eller dårligere enn da jeg bodde der. I følge svigerfaren min som er obdusør for det russiske politiet i Samara så har det forværret seg dramatisk de siste 5 årene. Det kan godt hende, har ikke vært der på 8 år. Endret 6. februar 2006 av rjd-2 Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Har som sagt ved 2 anledninger måtte det. Siste gangen ble biletten bestilt ei uke i forveien men da var det fult. Kunne dåg fikse noe dersom jeg betalte 300$ ekstra. Dette var sommeren 2000. Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Har som sagt ved 2 anledninger måtte det.Siste gangen ble biletten bestilt ei uke i forveien men da var det fult. Kunne dåg fikse noe dersom jeg betalte 300$ ekstra. Dette var sommeren 2000. 5563767[/snapback] det kan du sikkert i Norge også... betale litt ekstra for få det tidligere.... men som sagt har ikke vært der på 8 år, så ikke veit jeg Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 Veldig flott? Hva er så flott der ? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Nei i norge får man ikke biletter om det er fult, i Russland kan noen ekstra riksdaler fikse biffen. Det er en stor forskjell her. Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Veldig flott? Hva er så flott der ? 5563800[/snapback] hva som er veldig flott? Russland er et vakkert land, vedlig mye kultur... Nei i norge får man ikke biletter om det er fult, i Russland kan noen ekstra riksdaler fikse biffen.Det er en stor forskjell her. 5563806[/snapback] greit nok, skal ikke diskutere på det Lenke til kommentar
noxeiS Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 nei, ikke mer enn usa, eller kina :!: At Putin trodde at George Bush kunne få Dan Rather sparket fra CBS sier sitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå