Kurume Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Nå har den gamle HP-Deskjet 710C tatt kvelden og jeg leter etter en ny billig blekkskriver. Den kommer hovedsakelig til å bli brukt til å skrive ut svart/hvit tekst og noen fargebilder. Så noen fotoskriver er ikke et must. Prisen skal helst være lav, men jeg vil ikke kjøpe en skriver som går i stykker etter 2 dagers bruk. Utskirftshastighet har ingen ting å si. Er det noen som har noen tips til meg? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 hva regner du som bilig ? de aller biligeste blekskriverene har gjerne dyre driftskostnader siden de bare har 2 set med patroner -1 svar og 1 med 3farger. derfor er det i 98% av tifelene lurt med separate patroner til alle fargene. hvis du derimot skriver esktremt lite ut i farger så kan de hende at det holder med me bare 2 patroner - bare husk på at skule du ver fri for de gule fargen så må deu også kjøpe rød og blå i samme patron I tileg til å ha veldig god utskriftskvalitet så er de blant de raskestre på utskrift ( selv på foto) jeg har selv en canon model ( som ikke selges lenger ) og er god fornøyd med den. Canon pixma skal vere bra ( hvis den er bilig nokk) jeg er ikke kjent med kvalitenen på utskriften til HP - men meg bekjent så var de rimelig sent ute med separate patroner og holder enda lit igjen på dette. Du vil sikker kjøpe en ny HP skriver. canon sine patronere ( enkeltfarge ) koster ca 100 kr pr.stk den svarte er gjerne litt dyrere. Så trenger du en ny rød fargeoatron så koster det bare 1 100-lapp men skifter du alle så kan det kostet mere. elle så må du saumfare prislistene på skriveren både på selve skriveren og patronene . Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 Billig = absolutt maks 1000 kr. Så litt på Canon pixma. fant canon pixma 1600, men den så litt jalla ut. Så dermed 4200. Den ser bra ut også har den separete blekkpatroner, men den er litt dyr. Men så fant jeg multifunksjonsskriveren IP150. Den har jo også scanner som også kan være lurt å ha. Er virkelig usikker. Noen som har noen erfaringer med noen av skriverene? Lenke til kommentar
tundra Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 jeg har en hp dj940c som du kan få kjøpe billig hos meg den virker Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 (endret) Jeg har storebroren til ip4200, 5200R. Kanonprinter. 4200 er nok ikke mye dårligere. Endret 16. februar 2006 av TheDarkListener Lenke til kommentar
Teater Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Hvis du kan klare deg helt uten farger kan en sort/hvitt laserskriver være et godt alternativ. Her sparer du en del i blekkutgifter. På kontoret mitt har jeg en HP LJ1320. Den koster litt mer en ditt budsjett, men vi er fire mennesker som bruker den mye, opp til 200 s. per dag og det er svært sjeldent vi bytter patron. Stor besparelse der. Du får sort/hvit lasere til godt unner 1000'lappen (Her, her eller her). Hjemme har jeg en ip4200 (blekkskriver). Den kan også anbefales, her har du alle de morsomheter og fine funksjoner du kan ønske deg (printer rett på dvd/cd'er, fine bilder etc.). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå