Sahara Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Har en Dell Inspiron 6000 og en Sony Ericsson K700i. Begge har innebygget bluetooth. Har lastet ned programvare fra sidene til Sony Ericsson, men får ikke til å synkronisere kontakter og kalenderoppføringer mellom de to enhetene. Jeg kan sende filer begge veier. Ingen problem med f.eks å sende en enkelt kontakt eller en enkelt kalenderoppføring, men får altså ikke til å synkronisere de to. Hvis jeg forsøker å åpne "Sync Station innstillinger" eller "Synkroniser" får jeg bare denne feilmedlingen: Håper det er noen som kan hjelpe meg her. Trenger tips! Endret 6. februar 2006 av Sahara Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Får heller ikke til å synce med SEs programvare, men det fungerer med den innebygde standardfunksjonen til bluetooth, "PIM Sync". Funker glimrende med Nokias PC suite Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Håper du finner noe her, ellers får du skrike ut https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=509729&hl= Lenke til kommentar
Sahara Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Håper du finner noe her, ellers får du skrike uthttps://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=509729&hl= 5566004[/snapback] Takk! Dette var nyttig lesning, men hvilken com-port skal jeg aktivere? Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Går ut ifra at det er com40 du skal aktivere. Lenke til kommentar
Sahara Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Aktiverte COM40, men fikk samme melding.... Det dukket imidlertid opp en blinkende V over ikonet for Mobile Phone Monitor nede på oppgavelinjen da jeg aktiverte COM40. Prøvde å deaktivere COM40 igjen, og aktivere et par andre porter, men da blinket det ikke, så det virker som om COM40 har et eller annet med dette å gjøre... Prøvde deretter å aktivere samtlige 64 porter samtidig, men fikk fortsatt samme melding... Hjelper ikke å restarte pc eller skru mobil av/på. Må da være mulig å få dette til å funke på en eller annen måte.... Lenke til kommentar
Sahara Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Får heller ikke til å synce med SEs programvare, men det fungerer med den innebygde standardfunksjonen til bluetooth, "PIM Sync". 5565207[/snapback] Finner ikke denne funksjonen på min maskin... Funker glimrende med Nokias PC suite 5565207[/snapback] Funker denne med SE telefon? Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Går ut i fra at Nokias programvare ikke fungerer med SE-telefoner, men vet det ikke med sikkerhet. Har ikke slått meg inn å prøve en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå