Gå til innhold

Hvordan skifte dvd-rom på xbox

Tristar

Anbefalte innlegg

Hei, hei! Xbox'en min klarer ikke lenger lese spill, cd'er og lignende lenger :( . Jeg har prøvd alt fra rense cd, q-tip inn i driven for å prøve å renske laseren, til suge ut støv med støvsuger :thumbdown: . Har derfor bestemt meg for å gå til anskaffelse av en ny xbox dvd-rom(den fra Thomson). Alt jeg trenger før jeg bestiller den er svar på hvordan jeg tar ut den gamle og setter inn den nye. Er det veeeeldig avansert? :hmm: Trenger svar!

Endret av Tristar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Du trenger TORX20 for å åpne xbox, og du trenger TORX10 for å skru av de 3 skruene som har festet dvdtray i xbox.

Om man må skru av dvdrommen fra "beskyttelsen rundt" er jeg ikke sikker på, men bruker den samme skruer som "beskyttelsen rundt" hardisken så er det TORX15

Lenke til kommentar

er det mulig å få et screen som viser hvor skruene du må skru løs for å løsne dvd-rommet fra resten av xbox'en er, skrur løs alle skruene jeg finner, men den sitter likevel bom fast(eller nesten da), eventuelt en forståelig forklaring.

Endret av Tristar
Lenke til kommentar
Hvis du først skal gå til anskaffelse av ny så kan jeg jo nevne at det finnes en ultimate drive elns.  Husker ikke helt navnet, men den leser alt, og jævlig raskt sådan.  Du finner den nok på noen av de sidene som selger modchips.

5565360[/snapback]

Du tenker på samsung 6xxx elns, fra data, som du kan lese orginale spill med. Men det må du modde litt på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...