marius90 Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 nå har det seg sånn at i det siste så har pc'n min blitt emr og mer ustabil. den henger seg opp hele tiden omtrent og jeg må restarte for å få den igang igjen. har mistanke om at jeg har fått et virus, men jeg klarer ikke fjerne det. for når jeg kjører et hvilken som helst antivirus program så kommer jeg halvveis ut i søket så går pc'n i bluescreen og restarter seg. og når jeg skal skru på pc'n får jeg hele tiden nye feilmeldinger som: boot failure insert disk. et win32 progtram mangler eller er korupt, instaler nevnte fil på nytt. osv osv hvordan skal jeg finne ut hvilken fil det er virus på og hvordan fjerner jeg det? Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) kan være minne problemer eller rett og slett noe galt med hardisken kjør memtest86, og se om den feiler Endret 6. februar 2006 av MAXILA Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Kjør antivirus og diagnoseprogram fra Ultimate Boot CD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå