SkyWarp Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Lurte på om det var noen som hadde testet Madden 06 eller NBA 2k6 til 360'n og har noen synspunkter om det ? Tenker spesielt på live delen av spillene. Om det var bra eller ikke Tenkte å kjøpe en av de da det er de eneste spillene som er lansert som jeg ikke har kjøpt. Full Auto skal også kjøpes snart Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Lurte på om det var noen som hadde testet Madden 06 eller NBA 2k6 til 360'n og har noen synspunkter om det ? Tenker spesielt på live delen av spillene. Om det var bra eller ikke Tenkte å kjøpe en av de da det er de eneste spillene som er lansert som jeg ikke har kjøpt. Full Auto skal også kjøpes snart 5562245[/snapback] Vent på omtale på Gamer.no, de pleier å være presise. Ellers så kan du alltids laste ned Demo, eller prøve det i en butikk? Jeg har testet det nye NBA til 360'n, og jeg ville tro at hvis du liker basket, så er det kult, jeg er ikke spesielt fan..Men grafikken er var nokså imponerende, og det virket ganske bra (tror jeg, kan ikke så mye...) Men somsagt, vent til du ser en omtale, og les den! Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Mener å huske at disse begge to er tilgjengelige som demoer fra Xbox Live - burde jo gi et bra inntrykk det. Lenke til kommentar
brekkmiddel Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Jeg har Madden 06. Ganske kult spill, men mye å "sette seg inn i". Er bøttevis av forskjellige oppstillinger, tonnevis av knapper og lære seg osv osv. Har ikke fått testa det live enda ettersom jeg driter i Xbox Live, men har en kamerat som har spilt live og sier at det funker bra. Det jeg liker best er grafikken og flyten. Masse detaljer og har aldri opplevd hakking eller noe med det. Er ny til Madden og NFL type spill, men likte dette. En av mine favoritter de siste ukene ihvertfall. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Mener å huske at disse begge to er tilgjengelige som demoer fra Xbox Live - burde jo gi et bra inntrykk det. 5565615[/snapback] Er vel bare EA's NBA 06 og ikke NBA2k6 som er tilgjengelig som demo? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Jeg har madden 06, og live delen fungerer bra, bortsett fra at jeg blir banket hver gang jeg spill.. moro læll.. Lenke til kommentar
SkyWarp Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Takker for svar =D siden jeg allerede har hatt NBA Live 2006 tenkte jeg at jeg skulle først prøve meg på Madden 06. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå