hageby1 Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Noen som vet om Chess støtter 3G? (telenor nett intil videre) og hvilke priser har de i tilfelle? Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Har let på siden demmes fant inget....skulle gjerne visst dette selv..... Lenke til kommentar
jorgeng Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Chess støtter 3G. Dersom du har Telenor dekning trenger du ikke nytt simkort. Dersom du har et eldre Netcom simkort kan det hende du trenger nytt. Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Dersom du har Telenor dekning trenger du ikke nytt simkort. Så lenge det varer da... Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 koster 200kr for et nytt simkort hos netcom Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 tenkte på prisen for bruk av 3G. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Fant heller ikke noe på chess.no om chess og 3G. Noen som vet noe om dette? Priser osv? Fikk et netcom-simkort fra chess nylig. Regner med dette støtter 3G. Vet at man kan surfe med mobilen som modem for ca 500 kr i måneden hos telenor. Noe lignende fra chess? :!: Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Har sendt de en mail, så får vi bare vente å se. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Dette fikk jeg i svar hos [email protected] : Hei Takk for din henvendelse. Du skal kunne benytte deg av 3G med ditt abonnement. Dette vil koste kr 14 pr mbit for å benytte seg av 3G. Du kan også koble sammen telefonen din med en pc dersom du ønsker dette. Har du fått svar pologutt? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Fått svar fra deg ja, men ikke fra Chess! Over 3 dager siden jeg sendte eposten nå... Så skal man bruke 3G, må man styre unna billigselskapene. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 pussig... Sendte du til [email protected] ? Ja, vurderer å skifte til annen operatør hvis chess ikke holder mål på 3G, men chess king er jo veldig billig da. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Jess, brukte den adressen. Sendte to ulike henvendelser, men fremdeles ikke noe svar.. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Jess, brukte den adressen. Sendte to ulike henvendelser, men fremdeles ikke noe svar.. 5773363[/snapback] De har det vel travelt med kunder som har fått nytt sim-kort, men ønsker å beholde Telenor-dekningen sin inntil videre Da jeg var Chess-kunde i fjor på vårparten hadde de rundt tre-fire dagers svartid på mail såvidt jeg husker, på det lengste rundt en ukes tid. Jeg har lagt merke til at når min samboer kontaktet Chess sin kundeservice så fikk hun raskere svar ved å sende henvendelsen sin via kontaktsystemet du finner som innlogget i "Mine sider", fremfor å maile [email protected].. men dette kan ha vært tilfeldig! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Znib2BjT Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 har benyttet 3G og chess. styr unna. chess er billig hvis du kun bruker dem til å ringe med. + vanvittig dårlig kundeservice. går tilbake til telenor. da kan man ihverfall holde orden på utgiftene og få svar hvis man lurer på noe. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Svaret fra Chess er at videotelefoni er gratis inntil videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå