Scotty Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Heisann! Jeg skal kjøpe ny mp3 spiller, da min ipod(4gen) tok kvelden da jeg mistet den i gulvet. Så jeg skal da gå til innkjøp av ny ipod, dette blir da en Ipod video, 30gb i sort. Så jeg gjorde som alltid, sjekket prisguiden etter priser. Så kom jeg over It24.no, som hadde en pris som ikke var i nærheten av andre nettbutikker. Hvorfor selger dem så billig? Er jo selvførgelig bra, men de kan jo ikke tjene noe på det. Så er totalprisen 2390,-? Si at man kjøper igjennom nettbutikken og henter den i Oslo, trenger man å betale noe mer enn prisen? Og er dette et godt kjøp gjennom denne butikken? Mvh Scotty Endret 6. februar 2006 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Biler_noen? Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 https://prisguiden.no/shop_review.php?shop_id=66 les her;) hørt at det er elendig service men bra leverings tid:) Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 https://prisguiden.no/shop_review.php?shop_id=66 les her;) hørt at det er elendig service men bra leverings tid:) 5563629[/snapback] Så konklusjonen blir vel rask levering og dårlig service. Sendte også en mail til dem og spurte noe av det som står i denne tråden og når tid de får inn 30gb sort. Har ikke fått svar enda.. Så vi får se hva som skjer Lenke til kommentar
nastoisi Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 https://prisguiden.no/shop_review.php?shop_id=66 les her;) hørt at det er elendig service men bra leverings tid:) 5563629[/snapback] Så konklusjonen blir vel rask levering og dårlig service. Sendte også en mail til dem og spurte noe av det som står i denne tråden og når tid de får inn 30gb sort. Har ikke fått svar enda.. Så vi får se hva som skjer 5563742[/snapback] Kjøpte selv her. Han svarte meg fort på de spørsmålene jeg hadde. Den ipoden jeg fikk spilte kun på ett øre. Sendte hasteskjema til han via hjemmesidene, men når han ikke hadde svart innen ett døgn ringte jeg han. Fikk byttet ipoden min fort og raskt. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Kjøpte selv her. Han svarte meg fort på de spørsmålene jeg hadde. Den ipoden jeg fikk spilte kun på ett øre. Sendte hasteskjema til han via hjemmesidene, men når han ikke hadde svart innen ett døgn ringte jeg han. Fikk byttet ipoden min fort og raskt. <{POST_SNAPBACK}> Takk for kommentar om butikken Jeg tipper jeg bestiller en ipod 30gb hvit, idag. Jeg hørte fra flere andre som har den sorte, og de sier at den ser ikke så fin ut etter en stund. Så da blir sort uaktuelt. Foresten, fikk svar på mailen istad Hei! Dersom du skal ha den tilsendt kommer bare kr. 30,- i tillegg (ellers er det ikke noe hvis du henter den i Oslo). Vi får inn alle farger og modeller igjen i neste uke (fredag om over en uke). mvh it24.no ----- Original Message ----- From: "scott" > To: <[email protected]> Sent: Sunday, February 05, 2006 4:39 PM Subject: Ipod video 30gb - sort Hei. Jeg har tenkt å kjøpe en ipod video, da min gamle ikke går ann å fikses. Så kom jeg over deres butikk i prisguiden.no, dere har en fantastisk pris som ikke er i nærheten av noen av de andre nettbutikkene. Er total prisen 2390,- for en ipod 30gb, eller er det noe man må legge til? Så har jeg et annet spørsmål, når får dere inn ipod 30gb sort? Det er ipod 30gb i sort som jeg er ute etter, så det er den som blir kjøpt. Mvh Scott Svarte også istad med.... Tusen takk for svar.Trenger ipod'en før helgen som kommer, så jeg går for hvit istedet. Da jeg også har hørt at sort ikke ser fin ut etter en stund. Så hvis jeg bestiller idag, når går det ann å hente den? Samme dagen? Håper det går bra for dere, dere har noen fantastiske priser! Mvh Scott ...for de som var intereserte Endret 29. november 2008 av Scotty Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 IT24 er så absolutt å anbefale. De oppgir ikke ordrestatus på alt men. Fant noen ut hvorfor de selger så billig? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Hmm, jeg skulle bestille derifra engang, men da var det dyr frakt, pluss 50kroner i gebyr elns, som er dyrere en microplex. Lenke til kommentar
Biler_noen? Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Takk for kommentar om butikken Jeg tipper jeg bestiller en ipod 30gb hvit, idag. Jeg hørte fra flere andre som har den sorte, og de sier at den ser ikke så fin ut etter en stund. Så da blir sort uaktuelt. 5566312[/snapback] Jeg har den sorte.. den er digg. er storfårnøyd med allt, jeg råder deg til å kjøpe hvit, mange som har den sorte. åsså ikke bruk den hvite "mappa" som følger med på verksted ellerno.. min har fine sorte møkk striper der kanten på iPoden har vært Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Jeg har den sorte.. den er digg. er storfårnøyd med allt, jeg råder deg til å kjøpe hvit, mange som har den sorte. åsså ikke bruk den hvite "mappa" som følger med på verksted ellerno.. min har fine sorte møkk striper der kanten på iPoden har vært 5569186[/snapback] hm.. Hvis jeg ikke bruker "sokken" som følger med så blir det jo veldig mye riper i den da Er det beste å bestille sokker fra apple? Scotty Endret 7. februar 2006 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Biler_noen? Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 HER er det mye rart til iPod... alle mulige iPoder.. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 HER er det mye rart til iPod... alle mulige iPoder.. 5569318[/snapback] Ahh, takk Kanskje jeg bestiller noen/endel deler derfra, var mye morsomt der ja. Har foresten bestilt ipoden idag, så får hope at jeg kan få hentet den i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå