magicus Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Tror eg er avhengig... Drikker normalt en halv til 1 liter per dag. i går var ekstra gale da eg skvulpet i meg nesten 2 liter... Lurer på om produsentene har oppi litt "ekstra" for å få forbukerne avhengig... Noen andre som kjenner seg igjen i min situasjon? Lenke til kommentar
Maiev S. Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Du stiller jo to spørsmål her egentlig. Men JA, det går nok an å bli hekta på å knyte skolisser også, men NEI, jeg har ikke opplevd det samme. Litt mer Tropisk Juice.. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Har aldri opplevd å blitt avhengig på appelsinjus, når det finnes noe enda bedre som eplejus/nektar, har jeg fått helt dilla på. drikker nesten 1 liter hver dag. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Jeg tror nok ikke de har hatt oppi noe ekstra for å få folk avhengig, selv om man sikkert ofte kan begynne å lure. Jeg lurer selv på det samme når det gjelder cola, selv om produsentene der også tviholder på at det ikke er noe avhgenighetsdannende stoff i den. Uansett, det er hvertfall mulig å bli hekta på appelsinjuice, for det er virkelig godt. Hvilken juice drikker du? Selv drikker jeg Meierienes appelsinjuice. Den er farlig god. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 mulig at du er avhening av sukkeret i juicen? Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Av og til smaker det sigarettrøyk(ettersmak) av appelsinjusen jeg drikker... samme hva slags merke jeg velger. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 0,5-1 l av én drikke pr. dag er da ikke så mye. Jeg drikker gjerne mer enn 1 liter melk pr. dag, i tillegg til minst 1,5 l vann. Er jeg da avhengig av melk og vann? Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Vær litt forsiktig med appelsinjuice, det er mye syre i det. Magen din er ikke glad i syrebad over lengre tid. Snakker av erfaring her. Folkehøyskole, gikk vel ca 1,5 liter appelsinjuice daglig i et par mnd. Au. Mageknip. Smerte. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Du kan jo bli psykisk avhengig, men tror ikke det er slik at du ligger likblek på bakken og skjelver hvis du går en dag uten. Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Appelsinjuice er ikke så bra for tenna heller. Som jlarsen sa, mye syre. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Tror eg er avhengig... Drikker normalt en halv til 1 liter per dag. i går var ekstra gale da eg skvulpet i meg nesten 2 liter... Lurer på om produsentene har oppi litt "ekstra" for å få forbukerne avhengig... Noen andre som kjenner seg igjen i min situasjon? 5562105[/snapback] Har nok drukket like mye en stund. Litt redd for tenna, men ferskpresset appelsinjuice er så utrolig godt Lenke til kommentar
Jordi Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Trur ikke det skulle være noe problem å bli avhengig av appelsinjuice! Har følt det på den måten før sjølv... Egenlig så trur jeg det går ann å bli avhengig av det meste, men noe er vel psykisk avhengighet... Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Du kan bli avhengig av absolutt alt.. men det er nok bare psykisk.. en vanesak om det skal forklares enkelt. drikker du 1 liter juice hver dag i noen måneder så vil du ha vanskelig med å slutte med det enkelt og greit fordi du er vant med å gjøre det sånn. Med rette holdningen og troen på deg selv så er det over på ett blunk Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Du kan bli avhengig av nesten alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå