Fredrick Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 På skolen har vi fått i oppgave å lage en hjemmeside i HTML. Dette har jeg da gjort, og lurte på hva dere syns. Jeg er forresten helt nybegynner. Link Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Index link fungerer ikke.. Ellers helt basic grei.. Finn noen goodies HER vis du vil ha noe litt mer kreavtivt på siden, da html koding fort kan bli ganske kjedelig. Prøv deg videre med feks PHP, MySqll og CSS, og det finnes ingen grenser Endret 6. februar 2006 av HoaXed Lenke til kommentar
whom Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Det må jeg si, du er et geni. Du kan ta det helt ut ved å lage en header og greier i photshop. Greit å lære uansett om det ser fint ut eller ei. Men du fikk det da til, dog. ikke den reneste koden jeg har sett. Har selv ikke mye erfaring med html, men fullførte nettopp et skolerelatert webdesign kurs. Kan for morosamtens skyld linke til den senere, som min første hjemmeside. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Index link fungerer ikke.. Ellers helt basic grei.. Finn noen goodies HER vis du vil ha noe litt mer kreavtivt på siden, da html koding fort kan bli ganske kjedelig. Prøv deg videre med feks PHP, MySqll og CSS, og det finnes ingen grenser 5561994[/snapback] Så vidt jeg vet, så har ikke vårt kjære Freewebs støtte for PHP... Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Nei freewebs har ikke støtte for PHP. Visst du deriomt registrerer deg på www.start.no så får du et www.home.no.net/%dittnavn% domene med støtte for PHP, skal du ha en mysql database kan du registrere gratis på flere nettsteder vet jeg, husker ikke noen når men jeg vet at noen sa det til meg en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå