Andyax Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Hei. Holder på å bygge en steadicam, og trenger aluminiumsdeler. Disse delene er blandt annet U-Profiler og kvardratiske rør. Vet noen om det er noen som selger slikt? Jeg har prøvd meg på Norsk Staal As (www.norskstaal.no), men de selger bare til bedrifter Tusen takk for svar Lenke til kommentar
graastein Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Smith selger sånt, er ikke sikker på hvor mange som er i Norge da... Endret 6. februar 2006 av graastein Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Skraphandler eller søppelfylling? Lenke til kommentar
Pålny Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Smith selger sånt, er ikke sikker på hvor mange som er i Norge da... 5562033[/snapback] Jeg tror ikke fyllinga "gir bort søppel"?? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Jeg tror ikke fyllinga "gir bort søppel"?? 5562336[/snapback] Jeg sa ikke noe om å få. Man kan alltids spørre om å få kjøpe litt metall. BTW. Feilquote? Endret 6. februar 2006 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 Skraphandler eller søppelfylling? 5562207[/snapback] Joa, men har liksom tegna opp steadicammen i riktig mål og alt. Blir vanskelig å finne de riktige delene på fyllinga Var innom Smith. Var litt dumt siden man ikke fikk sett hva slags aluminiumsprodukter de solgte. Noen som vet om noen fler steder? takk Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Fant ut at Norsk Staal As har en egen butikk som man finner i Oslo. Jeg ringte dit og fikk svar på at det var mulig å handle fra deres butikk. Derfor er problemet løst. Takk for svarene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå