co2 Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Har gått på slikt "basic-kurs" for bilkjøring, som alle må om de ikke har tatt lappen for moped. Har kjørt noe også men det er lenge siden, skal begynne igjen nå. - Så, hva er det videre å gjøre? Jeg vet igrunn ikke hva som skal gjørs videre, hører jo andre snakker om at de skal begynne på teori, så det er vel noe du må melde deg på? Endret 6. februar 2006 av co2 Lenke til kommentar
Even. Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Hvis du ikke kan basic kjøring som giring, bremselengde osv. bør du begynne på en stor parkeringsplass. Når du har dette inne kan du kjøre på veien. Teorien kan du ta når som helst og teoriprøven kan du vel ta når du er 17 1/2 og oppkjøring når du er 18. Du må også ha noe glattkjøring, mørkekjøring osv. Ring trafikkskolen og hør. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 Når en tar teorien, hva vil det innebære? - At du går i klasser om kvelden? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Når en tar teorien, hva vil det innebære? - At du går i klasser om kvelden? Kommer an på om du med "teorien" mener teoriprøven eller teorikurs. Antar sistnevnte; Jeg regner med at dette er et ettermiddag-kveldskurs ja. MEN (!) med trafikalt grunnkurs innabords er det bortkastede penger å betale for teorikurs. Man kan fint lese seg til å bestå en teoriprøve. Jeg tok kun tr.grunnkurs og leste boken et par ganger. Bestod teorien med glans, og har aldri følt behov for grundigere teoriopplæring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå