Nimrad Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Har fått tilbud om å kjøpe en PSP av en. Det er egentlig en ganske greit pris og avtale, men PSPen er hvit. Er det fint med hvit PSP eller er det stygt? Er den svarte finere? Plis svar, haster litt... Lenke til kommentar
shanglapang Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 det er jo du som skal ha den så det burde vel kanskje du finne ut av Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Har fått tilbud om å kjøpe en PSP av en. Det er egentlig en ganske greit pris og avtale, men PSPen er hvit. Er det fint med hvit PSP eller er det stygt? Er den svarte finere? Plis svar, haster litt... 5561893[/snapback] Hehe, jeg må si jeg liker begge.. Har selv en svart, , men hadde vært utrolig fornøyd om jeg kunne fått en hvit psp.. Er omtrent umulig å få tak i, pluss at du slipper de stygge finger-merkene som man så ofte får på den svarte Kjøp den Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Så hvis du hadde hatt valget mellom en svart og en hvit så hadde du tatt den hvite? Kan være litt mer eksakt... Har valget mellom en hvit PSP value pack pluss 1 gb minne, USB-kabel, lade-holder og lader til 2500 og en svart PSP value pack + Everybodys Golf og World Tour Soccer til 2100. Hva ville dere valgt? edit: Begge er firmware 1.5 og så godt som ubrukte(hvit:1 uke, svart: 2-3 timer) Endret 6. februar 2006 av Gryxor Lenke til kommentar
bidz Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Personlig hadde jeg aldri kjøpt en hvit PSP når jeg hadde hatt valget mellom den hvite og den sorte. Samme som at jeg aldri hadde kjøpt en sort Ipod framfor en hvit en om jeg hadde hatt valget Smak og behag. En stor fordel med hvit framfor sort: Du slipper fingermerker hele tiden (eller, de er der, men du ser dem ikke), så du slipper og tørke av skjermen konstant Endret 6. februar 2006 av bidz Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Så hvis du hadde hatt valget mellom en svart og en hvit så hadde du tatt den hvite? Kan være litt mer eksakt... Har valget mellom en hvit PSP value pack pluss 1 gb minne, USB-kabel, lade-holder og lader til 2500 og en svart PSP value pack + Everybodys Golf og World Tour Soccer til 2100. Hva ville dere valgt? edit: Begge er firmware 1.5 og så godt som ubrukte(hvit:1 uke, svart: 2-3 timer) 5563205[/snapback] Hadde jeg vært deg ville jeg valgt den hvite da.. Helt klart! Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Hvit er femi, mannfolk kjøper sort Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 har svart PSP, synes den hvite er dødskul Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 En stor fordel med hvit framfor sort: Du slipper fingermerker hele tiden (eller, de er der, men du ser dem ikke), så du slipper og tørke av skjermen konstant 5563598[/snapback] Nå har jeg aldri holdt i en PSP, men jeg vil tro at fargen på selve psp'n ikke har så veldig mye å si på om fingermerker synes på skjermen. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Han mente nok heller på selve PSPen og ikke på skjermen. For det blir fort fingermerker på den svarte sammenlignet med den hvite. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 jeg tror muligens den hvite har en bedre annenhåndsverdi enn den ordinære svarte.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Du kan jo kjøpe XCM case til den også, gjennomsiktig og sånt. Lenke til kommentar
kesse Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Er det ikke slik at man får bedre "fargegjenngivning" eller noe når man har et svart område rundt skjermen? Mener å ha lest det.. Er derfor mange LCD tv'er har det. Personlig ville jeg ha hatt hvit, fordi den er vanskelig å få tak i, pluss at jeg ikke vet om noen som har den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå