ingelamoy Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Så på Netshop sine hjemmesider, der de har ett fint ukenstilbud på en 19" wide med gode spesifikasjoner. http://www.netshop.no/aspx/login.aspx?Retu...0520&plid=30520 Noen som har erfaringer eller noe kommentarer på om dette er ett godt kjøp? Bruker PC til spill og filmtitting. Mvh Inge Lenke til kommentar
ingelamoy Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 Forresten.... Vis noen har noen andre gode råd for ett LCD kjøp, så kom gjerne med dem... Jeg har litt lyst på 19" wide, men ikke ett must. Prisen er selfølgelig og viktig. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Jeg er også litt nysgjerrig på denne skjermen. Er den noe bra, og er den verdt prisen (noe jeg vil tro den er). Lenke til kommentar
Teroedni Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Jeg er også litt nysgjerrig på denne skjermen.Er den noe bra, og er den verdt prisen (noe jeg vil tro den er). 5574832[/snapback] Vurdere samme skjermen sjølv. Noen der ute som har lest tester av den? Den ser digg ut har fin kontrast og billeg:) Endret 9. februar 2006 av Teroedni Lenke til kommentar
kremt Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Det hadde vært fint om f.eks HW.NO hadde tatt en test på billige skjermer i wide-format. Lenke til kommentar
Teroedni Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Fant litt data på sjermen:) http://www.videoseven.com/mediadata/images...0L19WA%20en.pdf Lenke til kommentar
kremt Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Det ser jo faktisk ut som en helt grei skjerm, da Men får se fremover, det kommer nok flere skjermer, samt gode tilbud. Min Sony 17" CRT får vel holde med en stund enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå