Gå til innhold

Samsung D600E tråden

Chivas

Anbefalte innlegg

Nå får man også Opera Mini nettleser til samsung d600e. Ny versjon er sluppet som fungerer. Tidligere versjoner har ikke fungert. Bedre med Opera enn den andre, ettersom den wap lesern som samsung har er helt på tryne ubrukelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Går det ann og legge inn en slags java program som er medie spiller på den?...den som er der synes jeg ikke er noe særlig.. :p

.....Har ikke peiling pmå hva java er, men har fønni ut at det er slags program greie :p

Lenke til kommentar
Eller noen nye temaer en de 2 vanlige som er innpå?

5740485[/snapback]

Samsungtemaer er vel vanskelige å få tak i. Har ikke hørt at man kan laste ned temaer, hverken fra Samsung eller fra andre steder på nettet. Tror Samsungeiere sliter ille der...

5742853[/snapback]

Ikke det at det er noe krise, siden det lett kan bli veldig fjortissaktig.

Men Opera Mini funker faktisk ganske fett nå

Lenke til kommentar

jeg har en D600E.

Når jeg skal laste ned Opera Mini fra WAPen, så begynner den å laste ned så bare står den der og ikke gjør noe ting.

Hva er det som er galt?

....går det ann og laste den need til PCen fra internett, også legge den over til mobilen?...isåfall hvordan?

Lenke til kommentar

Var innom Telebutikken idag, og der påstod de hardnakket at det gikk an å få EDGE på en vanlig D600 (ikke D600E) ved å taste inn en kode. De sa at hardware for EDGE også fantes i vanlig D600, måtte bare aktiveres. Jeg trodde ikke på dem. Kan vel ikke stemme dette?

Lenke til kommentar
Var innom Telebutikken idag, og der påstod de hardnakket at det gikk an å få EDGE på en vanlig D600 (ikke D600E) ved å taste inn en kode. De sa at hardware for EDGE også fantes i vanlig D600, måtte bare aktiveres. Jeg trodde ikke på dem. Kan vel ikke stemme dette?

5748839[/snapback]

Det høres veldig usannsynlig ut i mine ører. Hvorfor skulle samsung implentere edge og blokkere den for brukerene? Kanskje noen på unlock.no har peiling på dette

Lenke til kommentar

Den er nok bare tull ja, forbannede knekter som farer med slikt burde ikke jobbe i en seriøs butikk...

Men en annen ting jeg lurer på, i ordlisten til D600; er det noen begrensning på hvor mange ord man kan legge til selv? (dialekt-ord, egennavn etc.) På min gamle E700 faller ord jeg tidligere har lagt inn ut når jeg legger til for mange nye ord til ordlisten. Veldig irriterende, skriver meldinger på dialekt og da må det nødvendigvis legges inn en del nye ord :)

Lenke til kommentar

Når jeg skulle kjøpe min D600E, fikk jeg inntrykk av at forhandlerne helst ville bli kvitt det de hadde av D600 før de la E'en ut for salg. Det var få som hadde E'en utstilt. På lefdal måtte jeg faktisk be de om å lete den opp, for å være helt sikker på at jeg fikk E.

Det er nok derfor de prøver seg med at det bare er å taste inn en kode...

Lenke til kommentar

Jeg har pengene til D600E nå men jeg lastet ned manualen til telefonen for noen dager siden og der står det at du ikke kan bruke den handsfree'en som er med i pakka men må kjøpe den bluetooth stereo-greia :hmm: . Jeg googla litt og fant den til 1290 og det er litt drøyt. Kan sikkert bruke den overgangen å men den er nesten umulig å finne :( ....!

Spørsmålet er (til en av dere som har den) kan du høre på musikk med den handsfree'en som var med i pakka?

Endret av Overdrive
Lenke til kommentar
Noen som vet om man før kjøpt en overgang  fra samsung D600E til vanlig minijack?

5711470[/snapback]

Litt google og jeg fant denne: http://www.supplies4mobility.nl/index.html....html〈=nl , har ikke noe tro på at den er noe å stole på den sjappa :p

etter du har gått inn på den, så søk på siden etter "ARM010GBEC", det er produktsjons nr. til samsung på overgangen.....

5722180[/snapback]

Har leita litt etter overgang til minijack, kan ikke se at dette er noe Samsung har lansert for D600 serien. Har imidlertid funnet en uorginal sak som jeg regner med fungerer ok. Det er ihvertfall ikke noe å si på prisen :-)

http://www.mobilefun.co.uk/product/7932.htm

Håper det er til litt hjelp om ikke annet....

Lenke til kommentar
Jeg har pengene til D600E nå men jeg lastet ned manualen til telefonen for noen dager siden og der står det at du ikke kan bruke den handsfree'en som er med i pakka men må kjøpe den bluetooth stereo-greia :hmm: . Jeg googla litt og fant den til 1290 og det er litt drøyt. Kan sikkert bruke den overgangen å men den er nesten umulig å finne :( ....!

Spørsmålet er (til en av dere som har den) kan du høre på musikk med den handsfree'en som var med i pakka?

5776958[/snapback]

Null problem :)

Lenke til kommentar

Er den ting jeg ikke får til:

Hvordan få ringesignal sammen med vibrering? Etter hva jeg kan se, er "melodi", "vibrering" og "vibrering, så melodi" de eneste valgene....må da finnes "melodi og vibrering" også?? :dontgetit:

Roar F:

Jeg har løst dette ved å legge de forskjellige smileys'ene inn i maler. Har ikke selv funnet de noe sted.... :hmm:

Lenke til kommentar
Er den ting jeg ikke får til:

Hvordan få ringesignal sammen med vibrering? Etter hva jeg kan se, er "melodi", "vibrering" og "vibrering, så melodi" de eneste valgene....må da finnes "melodi og vibrering" også??  :dontgetit:

Roar F:

Jeg har løst dette ved å legge de forskjellige smileys'ene inn i maler. Har ikke selv funnet de noe sted....  :hmm:

5796035[/snapback]

Det er ikke mulig. Man kan kun ha: - Ringing, - Vibrering, - Vibrering 3 ganger, og så begynner det å ringe...

Er en av de få punktene telefonen skuffer litt på, men man blir vandt til det....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...