Gå til innhold

Samsung D600E tråden

Chivas

Anbefalte innlegg

Noen med D600E som kan sjekke et par ting?

Jeg har ørlite granne "slark" mellom tastaturdelen og skjermdelen i innfelt form og litt mer "slark i utfelt form. Det er ikke mye...men akkurat nok til at du går og irriterer deg over det. I tillegg sitter skjermdelen ikke 100% fast i utfelt modus så hvis jeg trykker på en tast mens jeg drar fingeren litt nedover "slider" telefonen litt ned. Noen som har opplevd det samme. Det er snakk om ørsmå problemer her, men jeg bare lurer på om det er normalt...

5627665[/snapback]

Jeg eier ikke D600E selv, men har brukt den i litt over to uker (telefonen min var på service og jeg fikk en meget brukbar lånetelefon syntes jeg) og opplevde litt "slark" slik du beskriver så tror ikke dette er unormalt..men noen ganger kan du være heldig å få en bedre sammenskrudd mobil enn andre ganger. Samsung D500'en min var veldig solid og selv etter flere måneder var det tilnærmet intet slark i åpne- og lukkemekanismen, mens en venninne av meg sin D500 var ganske "slarkete" fra første stund!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noe jeg lurer på :hmm: :

Går det an å kople seg opp til noen trådløst nett med D600?

Har litt lyst å sitte i go stolen i stua på nett med mobilen. men ikke med Wap :nei:

Har lest litt om det går an å kople seg opp via en slik bluetooth usb dings du kopler til pc'en...

Noen som har peiling?? :hmm:

Endret av Victory
Lenke til kommentar
Noe jeg lurer på  :hmm:  :

Har litt lyst å sitte i go stolen i stua på nett med mobilen. men ikke med Wap :nei:

Har lest litt om det går an å kople seg opp via en slik bluetooth usb dings du kopler til pc'en...

Noen som har peiling??  :hmm:

5628660[/snapback]

Når du har koblet mobilen til PCen og du starter Samsung PC suite, da kan du bare trykke på Manage Internet Conections vips så har du internett.

Lenke til kommentar

En ting:

Jeg kjøpte nettopp et minnekort på 512 mb, og det funker fint.

MEN; Når jeg setter ting til å lagre seg på minnekortet, så legger de seg i en egen "minnekort-mappe". Ok, dårlig forklart! :p

Prøver med et eksempel: Jeg førte over 10 sanger fra dataen, og etter det måtte jeg føre de over til minnekortet fra mobilminnet. Og da la de seg ikke i den vanlige "Musikk"-mappen, men hvis jeg skal ha tak i de må jeg gå inn på Filbehandling->Minnekort->Music. Greit nok det, men jeg kan jo f*en ikke bruke sangene som ringetone uten å kopiere de til telefonminnet igjen.

Dette skjer med videoene jeg har flyttet til minnekortet, også! Utrolig irriterende! Her kjøper jeg liksom minnekort for å få mer plass og gjøre ting mer lettvint. Men den gang ei...

Noen som vet om noe kan gjøres, og eventuelt hva?

Takk for svar! Det kan jo hende at det er jeg som driter meg ut! :)

Endret av SuperEmil
Lenke til kommentar
Noe jeg lurer på  :hmm:  :

Noen som har peiling??  :hmm:

5628660[/snapback]

Når du har koblet mobilen til PCen og du starter Samsung PC suite, da kan du bare trykke på Manage Internet Conections vips så har du internett.

5631034[/snapback]

Men da må jo jeg ha den koblet til pc'en.. :ermm: ?

Endret av Victory
Lenke til kommentar
En ting:

MEN; Når jeg setter ting til å lagre seg på minnekortet, så legger de seg i en egen "minnekort-mappe". Ok, dårlig forklart!  :p

Prøver med et eksempel: Jeg førte over 10 sanger fra dataen, og etter det måtte jeg føre de over til minnekortet fra mobilminnet. Og da la de seg ikke i den vanlige "Musikk"-mappen, men hvis jeg skal ha tak i de må jeg gå inn på Filbehandling->Minnekort->Music. Greit nok det, men jeg kan jo f*en ikke bruke sangene som ringetone uten å kopiere de til telefonminnet igjen.

Dette skjer med videoene jeg har flyttet til minnekortet, også! Utrolig irriterende! Her kjøper jeg liksom minnekort for å få mer plass og gjøre ting mer lettvint. Men den gang ei...

Takk for svar! Det kan jo hende at det er jeg som driter meg ut!  :)

5636846[/snapback]

ja? hva trodde du?...du kan jo ogsaå bruke Bluetooth..

Lenke til kommentar

Har akkurat kjøpt meg D600, men en ting lurer jeg på.... kontaktlisten, går det an at den bare leser nummer fra tlf? for når jeg kopierer nummer fra tlf blir alle navn dobbel.

Tenkte jeg kunne slette nummerene på sim, men åssen får jeg de tilbake til sim hvis jeg skal f.eks bytte tlf?

man må jo også ha nummerene på tlf hvis man skal legge til bilder osv på kontaktene...

Bortsett fra dette virker dette som en helt overlegen tlf.

Lenke til kommentar
En ting:

MEN; Når jeg setter ting til å lagre seg på minnekortet, så legger de seg i en egen "minnekort-mappe". Ok, dårlig forklart!  :p

Takk for svar! Det kan jo hende at det er jeg som driter meg ut!  :)

5636846[/snapback]

ja? hva trodde du?...du kan jo ogsaå bruke Bluetooth..

5647677[/snapback]

Hæ? Hva er det du mener?

Lenke til kommentar

Yodude88:

Når du sender blir du spurt om du kun vil sende mld, eller om du også vil lagre den.

Det jeg lurer på nå:

Driver og overfører mp3 til tlf (noe som forøvrig går utrolig sakte!). mp3 låtene kan jeg kun legge inn i tlf...og ikke rett på minnekortet. Er det noen mulighet til å legge det rett inn på minnekortet, slik at jeg slipper å gjøre som nå ---> legge noen til tlf, for så å overføre til minnekort før jeg kan legge flere inn på tlf?....

Lenke til kommentar
Hei!

Opplever bittelitt slark mellom de "glidedelene" når den er klappet sammen.....prøvde en D500 og den var helt fast. Er dette helt normalt?

5659644[/snapback]

Dette er tydeligvis individuelt, selv om mobilene er laget etter nøyaktig samme mål. :hmm:

Min D600E har ørlite slark, men det er en ren bagatell. En D500 jeg hadde, hadde slark på ene siden, slik at det klapret når jeg brukte tastene på øverste haldel av telefonen. Irriterende.

Det kommer inn ulike erfaringer når det gjelder slark på Samsung, men mekanismen virker meget pålitelig, og slark er ikke noe stort irritajonsmoment.

Hadde en stund Nokia 6270, og der var det både slark, pluss at øverste halvdel tok borti tastaturet på nederste halvdel. Pga. programvarefeil med telefonen, fikk jeg en helt ny telefon fra Nokia, og det var jo i seg selv flott.

Men selv om programvaren nå fungerte helt fint, var den ennå verre enn den første på slark, og at den tok ille nedi tastaturet. Fikk pengene igjen der jeg hadde kjøpt telefonen.

Synd, for jeg likte 6270 veldig godt. Men når mekanikken skranter på ny telefon, står det til ikke godkjent!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...