Erlendz Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 I dag kom Katatonias første musikkvideo noensinne ut på nettet. Dere finner den her. Trykk så på "Katatonia My Twin.mov" eller høyre klikk på den og lagre. Hva syns dere? For de som ikke måtte vite det er sangen fra det kommende albumet "The Great Cold Distance." Selv syns jeg den er jævlig kul. Musikkvideoer har en lei tendens til å være noe dritt, men denne er definitivt et unntak! Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Genial sang! Refrenget biter seg skikkelig fast. Men jeg skjønner ikke videoen.. ikke litt engang. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Hu dama i videoen var rett og slett utrolig vakker (pm påkrevd for alle som kjenner navnet). Kul sang, faktisk det første jeg har hørt av Katatonia. Trodde egentlig det skulle være litt mørkere, dystrere og tyngre. (Det er rart hva slags bilder man kan danne seg av hvordan et band man ikke har hørt høres ut. ) Må nok skjekke ut mer nå. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Hu dama i videoen var rett og slett utrolig vakker (pm påkrevd for alle som kjenner navnet). Kul sang, faktisk det første jeg har hørt av Katatonia. Trodde egentlig det skulle være litt mørkere, dystrere og tyngre. (Det er rart hva slags bilder man kan danne seg av hvordan et band man ikke har hørt høres ut. ) Må nok skjekke ut mer nå. 5562136[/snapback] Det gamle er mye tyngre, de hadde et stilskifte for noen år siden. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Denne plata skal definitivt skaffes. Har hørt My Twin ørten hundre og nittifjorten ganger nå, og det blir bare mer og mer ålreit. Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 For å være dems første musikkvideo synes jeg den var helt konge! Det nye albumet dems er skikkelig bra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå