Gå til innhold

Er denne hp`en bra?


Anbefalte innlegg

Skal kjøpe en Hp Pavilion Ze2247EA!

 

Pris kr:6999kr

 

CPU: Amd Turion 64bit 1,6ghz

Ram: 1gb 333mhz 2x512mb

harddisk: 80gb

bluettoth: JA

firewire: 1

usb 2.0: 3stk

 

Er det noen som har erfaringer med denne pc`en?

Noen som vet om noen problemer med den?

 

Har den noen svakheter?

Hva er bra med den??

 

Vil da vite mest mulig om denne før jeg kjøper den!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

eulogy, hvordan i fadderullan :tease: kan du lukte at den har dårlig skjermkort. Får overhode ikke vite noe om hovedkort eller skjermkort, så å si at den ikke kan brukes til spilling kan du ikke si før vi får vite hvilket skjermkort som sitter i pcen........

Endret av duffy89
Lenke til kommentar

Hmm.. minner da mistenkelig på en tråd du startet for bare et par dager siden. Der fikk du en del tilbakemelding som på meg syntes svært fornuftig.

 

Blandt annet (gitt at dette er den samme brukte maskinen) at dette ikke er noe godt bruktkjøp til den prisen. En drøy tusenlapp i verdireduksjon på en brukt pc, nesten et halvt år gammel, er ikke akkurat bra og tipper selger gnir seg godt i henda.

 

Når det er sagt så er maskinen grei den, men den har treg harddisk (4200 rpm), noe som jeg i alle fall finner fryktelig irriterende. Skjermkortet (200M) er bra til å være av den integrerte typen, men ikke ha for store forhåpninger om noen voldsom 3d-ytelse dersom det er det du er ute etter.

 

Olav

Endret av olav1974
Lenke til kommentar
eulogy, hvordan i fadderullan  :tease:  kan du lukte at den har dårlig skjermkort. Får overhode ikke vite noe om hovedkort eller skjermkort, så å si at den ikke kan brukes til spilling kan du ikke si før vi får vite hvilket skjermkort som sitter i pcen........

5561851[/snapback]

 

Sjekk svaret til Olav så er du hvorfor jeg skrev det jeg skrev.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...