Maxila Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 hva regnes som bunnen helt nede på siden eller rett under vifta? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Så nærme prosessoren du kommer, men ikke i mellom kjøler og prosessor. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 På siden av kjøleren helt inntil kjernen er nok greit Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 skal prøve det litt senere når jeg gidder og sette inn alle tingene mine(har vært på reperasjon) skriver sikkert her når jeg har satt det inn Lenke til kommentar
kremt Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 skal prøve det litt senere når jeg gidder og sette inn alle tingene mine(har vært på reperasjon) skriver sikkert her når jeg har satt det inn 5616259[/snapback] Gjør det du Er alltid morsomt å drive på med litt PC-relaterte greier Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) Trådstarter: Har du sjekket temperaturer med f.eks Motherboard Monitor evnt. en ekstern temperaturmåler/føler? Det kan være behjelpelig når du skal feilsøke slike potensielle merkelige resultater. edit: Annen ting, kjenn med fingerene på kjøleribben til cpu-vifta. Du vil garantert kjenne om denne er "kald" (12*c som du sier), eller om den er glovarm. Da kan du iallefall konstatere noe mer sikkert. Endret 17. februar 2006 av Slettet+9018234 Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 det stemmer nok ikke at den er på 12 grader av og til 19 og temperaturen i biosen er lik som det programmene viser Motherboard Monitor har jeg prøvd men finner ikke mitt hovedkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå