eitp Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Hei Jeg har vært en tur i London med vidvinkelobjektivet mitt. Her er et av London Eye. Canon EOS 20D, Canon EF-S 10-22mm, 6s, f/8.0 at 10.0mm, iso100 Kommentarer? Videreføring av post 10. 2: Flere bilder. Jeg legger ved noen bilder fra London @10mm: British Museum: Great Court: St. Paul's Cathedral: Westminister Bridge, Themsen og Big Ben: London Eye fra "framsida": Big Ben: Westminister Abbey (litt mørkelagt, dessverre): Tor Endret 10. februar 2006 av eitp Lenke til kommentar
riktig Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Dette likte jeg. Flott belysning. Det er på grensen til å være for sterk blåfarge, men jeg syns det fungerer godt her. Lenke til kommentar
nesjon Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Et flott og veleksponert bilde du kan være veldig godt fornøyd med. Det eneste jeg har å utsette på det for øyeblikket er at det kanskje er litt flatt og kjedelig, og at det kanskje hadde gjort seg med en silhuett av en person på den store flaten i forgrunnen. Dette hadde fått det litt mer spennende og personen ville fungert som "symmetribryter". Et kyssende par hadde jo vært idyllisk Altså et fint bilde som godt kan henges på veggen, men som mangler den lille piffen som gjør at bildet blir interessant å se på over lengre tid. Godt jobba! Endret 6. februar 2006 av nesjon Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Det der var enkelt og greit Deilig Endret 6. februar 2006 av Cultofluna Lenke til kommentar
Blodpudding Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Dette var et "fresht" bilde, med flotte farger. Komposisjonen er også bra. Dete likte jeg. Lenke til kommentar
BMP Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Eventyr! Utrolig flott bilde. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Lekkert. Ett og slett lekkert. Liker slike bilder godt. De får meg til å føle en barnslig glede Et perfekt eksempel på at et hovedmotiv ikke skal være midtstillt når symetri gir mer mening. Lenke til kommentar
eitp Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 Jeg har nå lagt til flere bilder i den originale posten. Alle er tatt med Canon EF-s 10-22mm @ 10mm. Tor Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Flere spennende studier av arkitektur her. Likte vel egentlig best det mest normale av dem, det fra British Museum, Great Court. Lenke til kommentar
kak Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Åhh, gjett om jeg fikk enda mer lyst på dette objektivet nå: Fine bilder, og jeg elsker å ta bilder med vidvinkel, har dessverre ikke hatt gleden av å ta bilder med så ekstrem vidvinkel som dette, men... jeg SKAL HA! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 greie bilder. Syns det siste var best. med alle lysene og det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå