Gå til innhold

Redigering av signaturer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tydeligvis så er size=2 i innlegene formatert annerledes enn size=2 i signaturen i såfall.

Edit: Vedlagt bilde

Første ord er i size 2, andre ord er det som var i den gamle signaturen, og tredje ord er i size 4.

Hva er størst? Jeg synes tredje ord ser størst ut. Kan da ord nummer 2 ha vært i size 4?

Edit igjen: Nå ser jeg hva jeg kanskje hadde gjort. Nemlig å bruke size=4 på notene. Da får jeg bare beklage det, men synes allikevel at måten moderatorene fremtrer på med å gå inn i andre sine profiler og fjerne informasjon som det passer dem, ikke er god forumskikk.

Endret av anth
Lenke til kommentar
Edit igjen: Nå ser jeg hva jeg kanskje hadde gjort. Nemlig å bruke size=4 på notene. Da får jeg bare beklage det, men synes allikevel at måten moderatorene fremtrer på med å gå inn i andre sine profiler og fjerne informasjon som det passer dem, ikke er god forumskikk.

5561372[/snapback]

Der har du nok svaret :yes:

Kvar fant du notene forresten?

Endret av zeph
Lenke til kommentar
Når reglene er til for reglenes skyld og ikke brukernes så forsvinner poenget (det samme gjelder forøvrig for moderatorer).

5561897[/snapback]

Hmm. Det i parantes:

A) Når moderatorene er til for reglenes skyld

eller

B) Moderatorene er til for moderatorenes skyld?

Lenke til kommentar
Mange av reglene er til for at moderatorene skal ha noe å gjøre, spør du meg. Kom ikke her å si at tre noter som er et par millimeter for høye, har en vesentlig, destruktiv effekt på forumets kvalitet.

5561979[/snapback]

Det er jeg enig i, men jeg synes reglene bør følges uten unntak, ellers er det jo liten vits å ha dem i utgangspunktet.

At en moderator sender en PM før et tiltak iverksettes synes jeg derimot burde være på sin plass.

Lenke til kommentar
Når reglene er til for reglenes skyld og ikke brukernes så forsvinner poenget (det samme gjelder forøvrig for moderatorer).

5561897[/snapback]

Hmm. Det i parantes:

A) Når moderatorene er til for reglenes skyld

eller

B) Moderatorene er til for moderatorenes skyld?

5561967[/snapback]

Båda två. :)

Lenke til kommentar

Kan ikke si at jeg har opplevd noe som dette før, men har fått hjelp av en moderator til å få farge og fet skrift når jeg var ny her :)

Se siste linja i signaturen min (husker ikke hvem som gjorde det for meg, men var akkurat som ønsket :) )

Det er forøvrig sant at det burde sendes en PM så du har en mulighet til å endre det selv før noen bare går inn å ødelegger signaturen din ;)

Lenke til kommentar
Mange av reglene er til for at moderatorene skal ha noe å gjøre, spør du meg. Kom ikke her å si at tre noter som er et par millimeter for høye, har en vesentlig, destruktiv effekt på forumets kvalitet.

5561979[/snapback]

Grensen settes flatt for å hindre "JEG ER l33T NABB LOL LOL" i signaturen. Man må sette grensen et nøyaktig sted for at folk ikke skal komme og si "jammen jammen han fikk joooo". Og dermed er den satt der.

Beklager at slikt virker vanskelig - men det er rett og slett for at dere brukere skal få et forum uten OMG OMG OMG (size=14 osv) i signaturen :).

Lenke til kommentar

Synes det er unødvendig og fjerne signatur uten og en gang gi beskjed hvis det bare var notene som var size 4. Hadde moderator sendt en PM hadde trådstarter helt sikkert fikset på det da han trodde han handlet i beste mening.

Endret av Luzifer
Lenke til kommentar

Selvsagt ikke, Gilbert. Nå er heller poenget det at grunnen til at signaturen på urett vis bare ble fjernet, hadde med å gjøre at årsaken var så lite synlig at jeg selv ikke var klar over det en gang.

En PM om at notene var for store, hadde vært nok til å få fikset det store problemet med en gang. Når det heller blir gjort på en bastant måte, ved anonym fjerning, og selve årsaken blir holdt kryptisk selv etter en lang tråd med innlegg fra en frustrert formbruker, så er det noe med moderatorenes oppførsel på dette forumet som skurrer for min del.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...