Cultofluna Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Av prinsipp så blåser jeg dette opp. Signaturen min var i size=2, og sånn er det. Moderatorene kan tydeligvis ikke innse at de av og til gjør feil. 5561324[/snapback] Go get em' anth! En prinsippsak er en prinsippsak. Håper du ikke gir etter Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Intet problem med å innrømme at jeg tar feil, men ikke når det ikke er tilfellet. Som sagt, knott inn hele signaturen din i size=2 og sammenlign med bildet du tok av den gamle. Er den nye signaturen lik den gamle? Hvis nei, hva er mindre? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Tydeligvis så er size=2 i innlegene formatert annerledes enn size=2 i signaturen i såfall. Edit: Vedlagt bilde Første ord er i size 2, andre ord er det som var i den gamle signaturen, og tredje ord er i size 4. Hva er størst? Jeg synes tredje ord ser størst ut. Kan da ord nummer 2 ha vært i size 4? Edit igjen: Nå ser jeg hva jeg kanskje hadde gjort. Nemlig å bruke size=4 på notene. Da får jeg bare beklage det, men synes allikevel at måten moderatorene fremtrer på med å gå inn i andre sine profiler og fjerne informasjon som det passer dem, ikke er god forumskikk. Endret 6. februar 2006 av anth Lenke til kommentar
PT Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Nummer tre er størst, helt klart. Nummer to ser ut til å være i samme størrelse som nummer 1, men bare med fet tekst. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Edit igjen: Nå ser jeg hva jeg kanskje hadde gjort. Nemlig å bruke size=4 på notene. Da får jeg bare beklage det, men synes allikevel at måten moderatorene fremtrer på med å gå inn i andre sine profiler og fjerne informasjon som det passer dem, ikke er god forumskikk. 5561372[/snapback] Der har du nok svaret Kvar fant du notene forresten? Endret 6. februar 2006 av zeph Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 Notene er i ASCII-tabellen sammen med mange andre rare tegn som vi ikke bruker i vårt alfabet. Du finner dem ved å f.eks. klikke på "Legg til symbol" i Microsoft Word. Ikke alle tegnene fungerer vel og merke. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Når reglene er til for reglenes skyld og ikke brukernes så forsvinner poenget (det samme gjelder forøvrig for moderatorer). Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Når reglene er til for reglenes skyld og ikke brukernes så forsvinner poenget (det samme gjelder forøvrig for moderatorer). 5561897[/snapback] Hmm. Det i parantes: A) Når moderatorene er til for reglenes skyld eller B) Moderatorene er til for moderatorenes skyld? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 Mange av reglene er til for at moderatorene skal ha noe å gjøre, spør du meg. Kom ikke her å si at tre noter som er et par millimeter for høye, har en vesentlig, destruktiv effekt på forumets kvalitet. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Mange av reglene er til for at moderatorene skal ha noe å gjøre, spør du meg. Kom ikke her å si at tre noter som er et par millimeter for høye, har en vesentlig, destruktiv effekt på forumets kvalitet. 5561979[/snapback] Det er jeg enig i, men jeg synes reglene bør følges uten unntak, ellers er det jo liten vits å ha dem i utgangspunktet. At en moderator sender en PM før et tiltak iverksettes synes jeg derimot burde være på sin plass. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 Jepp! Å ikke gjøre det, er det samme som å "vise seg", og det er ikke derfor moderatorer er moderatorer. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Når reglene er til for reglenes skyld og ikke brukernes så forsvinner poenget (det samme gjelder forøvrig for moderatorer). 5561897[/snapback] Hmm. Det i parantes: A) Når moderatorene er til for reglenes skyld eller B) Moderatorene er til for moderatorenes skyld? 5561967[/snapback] Båda två. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Forby alt av "stash" i signaturen så er dette irritasjonsmoment borte for godt! Kanskje på tide å gjøre denne tråden aktiv igjen? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=516411 Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Kan ikke si at jeg har opplevd noe som dette før, men har fått hjelp av en moderator til å få farge og fet skrift når jeg var ny her Se siste linja i signaturen min (husker ikke hvem som gjorde det for meg, men var akkurat som ønsket ) Det er forøvrig sant at det burde sendes en PM så du har en mulighet til å endre det selv før noen bare går inn å ødelegger signaturen din Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Mange av reglene er til for at moderatorene skal ha noe å gjøre, spør du meg. Kom ikke her å si at tre noter som er et par millimeter for høye, har en vesentlig, destruktiv effekt på forumets kvalitet. 5561979[/snapback] Grensen settes flatt for å hindre "JEG ER l33T NABB LOL LOL" i signaturen. Man må sette grensen et nøyaktig sted for at folk ikke skal komme og si "jammen jammen han fikk joooo". Og dermed er den satt der. Beklager at slikt virker vanskelig - men det er rett og slett for at dere brukere skal få et forum uten OMG OMG OMG (size=14 osv) i signaturen . Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Synes det er unødvendig og fjerne signatur uten og en gang gi beskjed hvis det bare var notene som var size 4. Hadde moderator sendt en PM hadde trådstarter helt sikkert fikset på det da han trodde han handlet i beste mening. Endret 7. februar 2006 av Luzifer Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Regelen eksisterer vel fordi en signatur ikke skal bli dominerende. Notene ødela aldri for signaturen til duden, men jeg kan ikke skjønne at notene mistet noe ved å være mindre. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 Selvsagt ikke, Gilbert. Nå er heller poenget det at grunnen til at signaturen på urett vis bare ble fjernet, hadde med å gjøre at årsaken var så lite synlig at jeg selv ikke var klar over det en gang. En PM om at notene var for store, hadde vært nok til å få fikset det store problemet med en gang. Når det heller blir gjort på en bastant måte, ved anonym fjerning, og selve årsaken blir holdt kryptisk selv etter en lang tråd med innlegg fra en frustrert formbruker, så er det noe med moderatorenes oppførsel på dette forumet som skurrer for min del. Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Jeg fikk også min signatur endret pga. av Jeg fikk null PM, men derimot noe slikt i signaturen "Ikke noe her nei", eller noe sånt, stod det. Synd at jeg ikke husket hva signaturen min orginalt var Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Synes at moderatorene også skal lage seg sin egen regel angående dette, at de sier i fra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg