834HF42F242 Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Hvem er det som har vært så frekk å redigere signaturen min? Jeg har aldri lest noe om at det ikke var lov å bruke forumkoder i signaturen, så lenge det ikke overgår 4 linjer eller unormal høyde, ikke inneholder bilder eller styggeskap. Nå må jeg lete opp sitatet jeg hadde i signaturen min, samt komme på hva jeg hadde der av linker. En navnløs nazi-moderator har tatt seg friheten med å bare fjerne signaturen min og erstatte den med hovent preik. Hva med en liten beskjed på PM? Da hadde jeg selvsagt fjernet formatet med en gang. En moderator skal ikke provosere folk med frekke kommentarer, så en del av moderatorene gjør ikke jobben sin skikkelig! PS: Takket være at Opera ikke laster sidene på nytt når jeg trykker bakover, fikk jeg hentet frem signaturen igjen. Den så slik ut: Regelbrudd? Edit: Se innlegget mitt lenger nede. Signaturen var ikke size=4 engang! At det er mulig... Endret 6. februar 2006 av anth Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Hehe.. var jo faktisk litt funny da Men ja.. er upassendes.. gi heller beskjed om at det ikke er lov istedenfor å skrive inn masse tull.. blir litt for teit igrunn Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Faktisk så tviler jeg på at det var size=4 også. Bilde av den delen av signaturen min som skulle være sze=4: Denne teksten er size 4 og fet Edit: Synes moderatoren skal komme med en unnskyldning, om han i det hele tatt tør å stå frem. Endret 6. februar 2006 av anth Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Faktisk så tviler jeg på at det var size=4 også.Bilde av den delen av signaturen min som skulle være sze=4: Denne teksten er size 4 og fet Edit: Synes moderatoren skal komme med en unnskyldning, om han i det hele tatt tør å stå frem. 5561067[/snapback] Vel.. om du finner han så kan du henge han opp ned i ett tre og daske han Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 Ja jeg føler meg tråkket på. Det værste er at moderatoren godt kan være 10 år yngre enn meg selv :S Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Enig med deg. Det må da være mulig å sende ein PM så vedkommande kan endre den sjølv. Kommunikasjon kalles det. #12: Signaturer skal ikke inneholde noe ut over ren tekst og BbCode. Det er ikke tillatt med HTML-kode eller bilder i signatur. Maksimal lengde på signatur skal ikke overstige 4 linjer, og det er påkrevd å bruke [/size] for å begrense størrelsen. Edit, las litt nærmare no. Musikksmaken Musikksmaken Musikksmaken Musikksmaken Blah...feiler koden min da? Endret 6. februar 2006 av zeph Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Ja jeg føler meg tråkket på. Det værste er at moderatoren godt kan være 10 år yngre enn meg selv :S 5561155[/snapback] Så trenger ikke alltid alder å ha så mye å si da, men syns moderatoren bør komme inn her å melde seg og fortelle grunnen til at han redigerte den sånn helt uten videre.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 #12: Signaturer skal ikke inneholde noe ut over ren tekst og BbCode. Det er ikke tillatt med HTML-kode eller bilder i signatur. Maksimal lengde på signatur skal ikke overstige 4 linjer, og det er påkrevd å bruke for å begrense størrelsen. Du hadde size=4 i signaturen, derfor ble den fjernet og erstattet med hovent nazi-preik. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Slik moderatorarroganse er med på å undergrave deres stilling. Håper at saken får en tilfredsstillende konklusjon, da, anth. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Du hadde size=4 i signaturen, derfor ble den fjernet og erstattet med hovent nazi-preik. 5561189[/snapback] Nei, alvrolig talt. Jeg hadde size=2. Lyver dere også nå, for å få provosere folk? Edit: Denne teksten er size 2 og fetDenne teksten er size 4 og fet Endret 6. februar 2006 av anth Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Alvorlig talt. Du hadde size=4. Hadde du hatt size=2, hadde ikke signaturen vært rapportert inn. Hadde den blitt rapportert inn med size=2, hadde rapporten blitt fjernet og signaturen din kunne fått leve i beste velgående. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 Ser du ikke at skjermdumpen av signaturen min viser at det er size 2 og ikke 4? Nå blir jeg enda sintere... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Det virker som anth har rett, da. Han har vel ikke tatt seg bryet med redigere skjermbildet, vel? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Skriv hele greien på nytt, i size=2, ta et bilde og legg det inn ved siden av den gamle signaturen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Så sant bildet frå anth sin signatur er korrekt så kan det ikkje være Size 4, maks size 2. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Det kan da neppe være nødvendig å krangle om det vel? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Det kan da neppe være nødvendig å krangle om det vel? 5561283[/snapback] Noko må ein ha å gjere på ein mandags ettermiddag Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Det kan da neppe være nødvendig å krangle om det vel? 5561283[/snapback] Noko må ein ha å gjere på ein mandags ettermiddag 5561285[/snapback] Hehe.. sant nok.. ha en grunn til å få litt overtid.. er ikke så altfor dumt igrunn Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 Av prinsipp så blåser jeg dette opp. Signaturen min var i size=2, og sånn er det. Moderatorene kan tydeligvis ikke innse at de av og til gjør feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg