Silje: Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Dette er bare helt sykt! Dere er nødt til å prøve det..! ( Legg til; [email protected] på MSN ) Det er sykt morsomt å snakk med denne "Boten" ! Se hva han skrev til meg da! Ola sier: nothing SmarterChild sier: What about nothing? Ola sier: nothing SmarterChild sier: Nothing? What do you mean by that? Ola sier: nothing SmarterChild sier: What about it? Ola sier: nothing SmarterChild sier: Nothing? What about it? Ola sier: nothing SmarterChild sier: What about nothing? Ola sier: nothing SmarterChild sier: Nothing? Why did you say that? Ola sier: i dont know PS: Det er ikke silje som skriver dette, men det er ( som det står i hennes blog - Link ) hennes utrolige sjamerende lillebror. ( Er xtremt late å gider ikke å bytte konto. ) Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Finnes allerede en tråd om dette i OT-baren Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 SmarterChild var kult for leeeenge siden. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) SmarterChild var kult for leeeenge siden. 5563363[/snapback] Hvem bryr seg om mote da? Edit: Utenom små fjortiss-unger da... Endret 6. februar 2006 av DE1 Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Jeg syns den er kul nå jeg...! Jeg kan jo be han om å sende meg en melding når jeg vil... Makes me even more popular Endret 6. februar 2006 av azzman Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 HAHHAHAHAA tror jeg dør av latter! btw: smarterchild er kjedelig. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Finnes allerede en tråd om dette i OT-baren 5560959[/snapback] ...og derfor stenges denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg