Gå til innhold

Olympus E -300 til 3995,-

Anbefalte innlegg

Er det noe sted de selger den pakken lenger?

Tenker da på pakken med 14-45mm linse.

Så ut som MPX er utsolgt.

Eller kanskje tilsvarende tilbud? Sett på D50 til 5500,- men syntes tilbudet til olympus virket bedre.

Hvordan er det forresten med tilbehør til Olympus kontra D50? Vanskeligere å få tak i , dyrere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pakken selges jo enda, men til høyere pris. Laveste jeg har sett er kr. 4000,- uten objektiv. Jeg har dette apparatet selv med Zuiko 14-45 (kitlinsen) og zuiko 40 -150 mm. Sistnevnte selges for kr. 1000,- på Japan Foto, denne prisen er uslålig i hvertfall i Norge. I tillegg har jeg kjøpt et lyssterkt fastobjektiv Zuiko F 2.0 50 mm (100mm).

Kan ikke tenke meg at objektivene til Olympus er vanskelige å få tak i. Nettbutikkene selger/skaffer det meste. Eller du kan kjøpe fra USA (Ebay) som jeg gjorde. Det er jo litt å spare selv etter at mva er betalt. Nikon har nok flere tilgjengelige objektiver, men hvordan prisnivået er konta Olympus, er jeg usikker på.

Etter ca 4000 eksponeringer må jeg si meg godt fornøyd med apparat og bildekvalitet. Mere støy på høye isoverdier enn f.eks Canon, men med etterbehandling i f.eks Noiseware blir bilder tatt med 800 og 1600 iso som regel fullt brukbare, hvis du ikke printer i A4 da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...