Martin-sama Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Jeg ser mye etter LCD Tv'er som egner seg til mye spilling, en del film og litt TV. Her er noen Tv'er, jeg vil helst ligge i prisklassen 8000-11/12000 og størrelsen rundt 27", det blir best. Noen som har egne erfaringer med noen av disse skjermene? Hvordan er den 27" Samsung TV'en? Hørt at den skal være bra! Håper du har litt nyttig informasjon å dele med meg! MVH Me Endret 8. februar 2006 av Martin-sama Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) en samsung M51 vil nok gjøre susen for deg. edit: den får du for 11 000,- for 26" fra www.shg.no, kan hende noen er billigere. har ikke sjekka. Endret 6. februar 2006 av phax Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 Ok, men det finnes to forskjellige typer av den M51, vet du om det er mye forskjell på den til 10- og den på 11 tusen? Noen som har bilder av en av Samsung TV'ene i action? Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) du blander ikke med noen andre modeller nå? R51 og M51 f.eks? er hvertfall denne skjermen jeg snakker om Samsung LE-26M51B edit: de selger denne skjermen på expert f.eks, så der har du jo muligheten og se den live. Endret 6. februar 2006 av phax Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Beklager, så litt fort over...Takk skal du ha, tror den skjermen er ganske så snasen altså! Har du selv noe forhold til den? Et tips til en side som tester Tv'er? Ikke dinside.no eller forbruker.no, de er ikke så "aktive" Endret 6. februar 2006 av Martin-sama Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 Hadde satt veldig stor pris om noen vil hjulpet meg litt mer her? Noen som har noen personlige erfaringer med Samsung M51 26" versjonen, noen screenshots av den i action kanskje? Og en side som tester Tv'er? Kan trenge, håper på svar! Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 har ikke noen andre personlige erfaringer utover det jeg har sett i butikken, men har lest mye positivt om den. jeg hadde faktisk tenkt og kjøpe denne selv, men siden det ikke var noen 37" versjon så endte jeg på dell sin 37" istedet. fant ut at 40" ble for stort (og dyrt) og 32" ble for lite for meg. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 Ok, skjønner. Skal ha den et sted der 26" er det største som passer nesten. I stuen blir det vel en 55" SED Tv neste år! (Drøm) Håper noen har noen bilder de kan legge ut! Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Hadde satt veldig stor pris om noen vil hjulpet meg litt mer her? Noen som har noen personlige erfaringer med Samsung M51 26" versjonen, noen screenshots av den i action kanskje? Og en side som tester Tv'er? Kan trenge, håper på svar! 5572182[/snapback] Det er nok ikke så mange som har erfaring enda fordi denne modellen er temmelig ny og det er relativt få apparater som er kommet til landet enda. Det jeg kan si er at bildekvalitet, skjerm og tilkoblinger skal være identisk med R51-modellen som har fått mye skryt. Kabinettet er fra M61-serien som fikk EISA-award som 40". Det du får ekstra i M51 kontra R51 er: Stiligere kasse, bedre lyd fra skjulte høyttalere og Brightness Sensor. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 Ok, takk! Visste ikke at det var en så ny skjerm, følger ikke så med! Har lyst på den skjermen altså! Hvis den eventuelt kommer i hus, kan jeg legge ut "in action" bilder av den! Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Det er nok ikke så mange som har erfaring enda fordi denne modellen er temmelig ny og det er relativt få apparater som er kommet til landet enda. Det jeg kan si er at bildekvalitet, skjerm og tilkoblinger skal være identisk med R51-modellen som har fått mye skryt. Kabinettet er fra M61-serien som fikk EISA-award som 40". Det du får ekstra i M51 kontra R51 er: Stiligere kasse, bedre lyd fra skjulte høyttalere og Brightness Sensor. 5574557[/snapback] Dette stemmer ikke helt utifra det jeg har lest (og sett). M51 har bedre bildekvalitet iforhold til R51, de sier faktisk at forskjellen mellom R51 og M51 er større enn forskjellen mellom M51 og M61, noe jeg synes kan stemme utifra det jeg har sett. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Det er nok ikke så mange som har erfaring enda fordi denne modellen er temmelig ny og det er relativt få apparater som er kommet til landet enda. Det jeg kan si er at bildekvalitet, skjerm og tilkoblinger skal være identisk med R51-modellen som har fått mye skryt. Kabinettet er fra M61-serien som fikk EISA-award som 40". Det du får ekstra i M51 kontra R51 er: Stiligere kasse, bedre lyd fra skjulte høyttalere og Brightness Sensor. 5574557[/snapback] Dette stemmer ikke helt utifra det jeg har lest (og sett). M51 har bedre bildekvalitet iforhold til R51, de sier faktisk at forskjellen mellom R51 og M51 er større enn forskjellen mellom M51 og M61, noe jeg synes kan stemme utifra det jeg har sett. 5575678[/snapback] Nå har jeg dessverre ikke sett noen M51 enda, men jeg håper at jeg får den tilgjengelig som 32" i neste uke.... De opplysningene jeg har fått er at R51 og M51 har samme panel. Og det oppgis samme tall for lys og kontrast. Da burde det bli ganske likt, men jeg venter spent på å få se det i praksis (for LCD-TV-er er noe Samsung virkelig kan). Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 Men de fleste skermer som er like store har nesten samme oppløsning og kontrast, kanskje M51 har bedre bildeforbedringskretser? (Jeg vet ikke hva jeg snakker om...Lov å prøve!) Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Nå har jeg dessverre ikke sett noen M51 enda, men jeg håper at jeg får den tilgjengelig som 32" i neste uke....De opplysningene jeg har fått er at R51 og M51 har samme panel. Og det oppgis samme tall for lys og kontrast. Da burde det bli ganske likt, men jeg venter spent på å få se det i praksis (for LCD-TV-er er noe Samsung virkelig kan). 5576380[/snapback] De har veldig like specs ja, men jeg har hvertfall hørt fra flere kilder ta M51 har bedre panel. men du får nå se selv når du skjermen tilgjengelig. Er tross alt det man ser som teller. fant forresten ut at shg var ganske dyr på denne skjermen.. prisguide. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå