Gå til innhold

Oppgradering til overklokkingsvennleg system

Anbefalte innlegg

Øydela nettopp enten hovudkortet eller skjermkortet ved innstalasjon av vatnkjøling (ikkje pga. av lekasje, men statisk el. eller noko...1 av dei funkar sikkert, så kor finn ein gode kanalar for å selga dette?). Skal uansett ha nytt hovudkort, men det er no 1,5 år sidan eg bygde pc'en, og det er jo alt for lang pausetid i den tekniske verda...kunnskapsnivået er difor utdatert.

Har 2 x Crucial BallistiX DDR400 512 MB og athlon 64 3500+. Hovudkortet eg hadde var MSI K8N NEO2 Platinum. Driv med speling av doom3, civIV, Wow, samt mykje studentarbeid. Difor bør den vera støyfri men særs overklokkingsvennleg(ergo vannkjøling). BIOS''en bør difor vera litt dynamisk. Kjem kanskje til å oppgradera andre delar av systemet og (alt etter kva hovudkortet krev), så eg har nokre tilleggsspørsmål:

Bør eg kjøpa meir minne? (eller venta 1 år+, og kjøpa heilt nytt ram-sett)

Kva skjermkort bør eg kjøpa med? (prisgrensa for hovudkort + skjermkort er 3000-4000kr, legg mest vekt på hovudkortet)

Dessutan fint om det legg ved link til eit bra oppdatert roundup for hovudkort (lest enkelte linkar frå denne sida, men testane har ulike tidsperspektiv, så det er vanskeleg å seia kva som er best av 7 stjerner no, eller 8 for eit år sidan...)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm..dårleg respons her

...uansett, så har eg nytta tida til å finna ut av litt sjølv. Skjermkortet blir GeForce 6800 GS av ein eller anna type, og vifta MIST 500W, 20/24 pins, S-ATA. I tillegg har eg altså Zalman Reserator 1 plus, så etter å ha lest div. testar, har eg tre alternativ att:

1) Asus A8N32-SLI Deluxe eller

2) dfi lanparty nF4 ultra eller 3) dfi lanparty sli-dr

Er eigentleg mest usikker på korleis vannkjølinga passar til 2) og 3), og om det er naudsynt med 3) når eg uansett berre skal ha eit skjermkort. Er med andre ord mest lysten på 2), men enkelte har klaga på litt liten plass til kjøling på skjermkortet (plass til vannkjøling?)...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...