Erelend Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Nå har det kommet en del zappa dvd`er. Jeg vet at det snart vil komme en dvd med konsertene han hadde på roxy, i hollywood i 1973/74. Noen som vet nårtid den kommer og hvorfor det tar så lang tid...? har hatt lyst på den lenge Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 veit ikke, eneste jeg veit er at Frank Zappa var genial! Does Humor Belong In Music er genial btw, om du ikke har sett den så anbefaler jeg den! Lenke til kommentar
JacobDW Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 veit ikke, eneste jeg veit er at Frank Zappa var genial! Does Humor Belong In Music er genial btw, om du ikke har sett den så anbefaler jeg den! 5560918[/snapback] Har baby snakes...den er helt fantastisk Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Hva anbefales av de DVD-ene som allerede er kommet? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Hva anbefales av de DVD-ene som allerede er kommet? 5568320[/snapback] Does Hmor Belong In Music som jeg nevte før. den er rå! drit bra konsert! Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2006 *Bump* Ingen som kan svare? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå