Propaganda Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Heisann, skal snart flytte inn i ny kåk med en kompis, og da har jeg lyst til å sette sammen en pc, som skal kobles opp til tv og forsterker og skal brukes til musikk og film. Jeg er ikke hypp på å svi av mange tusen kroner, jeg trenger ikke rå prosessor kraft eller minne, bare noe som kan spille av musikk og film også laste ned (helt lovlig selfølgelig). Hva anbefalere dere? sett gjerne sammen en løsning for meg hvis dere orker . PS! litt viktig at den ikke støyer for mye Lenke til kommentar
SunKing Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Minus nedlastingsdelen vil jeg anbefale en moddet XBOX. Mye billigere enn alt annet du kan få til (med mindre du har en gammel burk av en pc stående fra før), og spiller alt du kaster til den. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 har tenkt på det, men er veldig ukjent med xbox, har så vidt prøvd en , værtfall ikke brukt den som ett multimedia senter .. og nedlastningsdelen er ganske viktig Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 Mac er vel ikke akkurat kjent for å være billig? dessuten er jeg ikke kjent med mac i det hele tatt, men vil gjerne lære Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Les Denne tråden! En som spør etter det samme... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 takk for tipset Lenke til kommentar
SunKing Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Som jeg svarte deg i PM: Hepps Vel, det du kan gjøre: Kjøp en xbox og en ny harddisk. Størrelse velger du. Så får du den moddet (satt inn modchip) av en som har gjort det før og kan det (navn og telefonnummer kan du få til han som gjorde det til meg, såfremt du bor i Oslo). Han tok 500 kroner for jobben med å lodde på en ny chip, sette inn ny harddisk, legge inn ny software og inkludert chippen selv. Så tar du den med hjem, og kan starte å ftp'e over alt du føler for av film, musikk osv, i hvilket format du nå foretrekker. Xvid og mp3 funker som juling. Se http://www.xboxmediacenter.com/ for mer info. Dette funker pr. i dag kun med den gamle xboxen (Elkjøp for 800 spenn), ikke den nye. Dette forutsetter så klart at du har en pc å legge ting over fra. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 det har jeg , som sagt har jeg null erfaring med Xbox, men er det enkle menyer osv? jeg hater kål! Hadde satt pris på om noen hadde tatt seg tid til å sette opp ett pc oppsett til meg også... trenger ikke skjerm og kabinett eller tastatur og mus Lenke til kommentar
SunKing Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Kjempeenkle menyer. Men jeg tror du burde finne noen som har et slikt oppsett og få sett på det for å se om det dekker dine behov. Anbefales hvertfall varmt fra meg, beste kjøpet jeg noen gang har gjort. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Så en slik mod til Xbox en gang, der satte de inn en 3.5" disk og en 2.5" disk. Så ganske fett ut, egentlig. Er jo ikke så dyr heller, 800 nypris er vel ikke så galt. Men disker og slikt kommer jo i tillegg da. Det er vel uansett ikke lenge før el-retur containere oversvømmes av xboxer, kan jeg se for meg. Da blir det gulltider for oss skrotnisser Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 Dessverre kjenner jeg ingen med Xbox, som jeg veit om så får jeg ikke sjekka ut det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå