_lars_ Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) hei hei. noen som har tenkt seg på miniPolar2 i vinterferien eller? det blir supert party med mye morro, god mat og supert nettverk her er link for dere som lurer miniPolar 2 Mvh lars Endret 6. februar 2006 av _lars_ Lenke til kommentar
kentbj Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 vil anbefale dette lanet. Er ett av de jeg syns er best. Dette er på grunn av at det er ikke alt for stort. Ikke alt for seriøst. Og det går ut på å ha det gøy. Har vært på dette og polarparty i en god del år nå. Som egentlig er samme. Bare flere deltagere. Og de serverer pizza i hallen, ikke grandis + rimelige priser. Ble litt mye reklame dette. Men ihvertfall. Bra lan og mye morro. hilsen kent Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 njaaaaa, veit ikke om jeg gidder. Er jo tross alt skiftleder i security. Lenke til kommentar
Esperanza Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Selvfølgelig skal man på miniPolar2. Ingen Foxy, ingen morro. *Kose Laaknor og _lars_* Endret 9. februar 2006 av WhiteFox89 Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Hvor er lanet? (Nei, jeg gadd ikke å lese meg fram..) Lenke til kommentar
Esperanza Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Hvor er lanet? (Nei, jeg gadd ikke å lese meg fram..) 5580226[/snapback] Stokke idrettshall i Stokke kommune i Vestfold. Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Og for å bekrefte at det WhiteFox sier stemmer, så anbefales www.polarparty.no, siden det er det eneste stedet som informasjon blir offentliggjort. Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) ... Endret 12. januar 2011 av Token Lenke til kommentar
juleribba Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 er fett der! Jeg og gjengen skal seff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå