Gå til innhold

Hardware.no: overklokking.no forum-link (direktelink til forum)

Anbefalte innlegg

kan ikke www.overklokking.no peke rett til det gode gamle overklokking.no-forumet å ikke til hardware.no?

jeg vill IKKE bruke hardware-forumet for å få svar på sp.mål o/l. folk på akamera og amobil vet mer om data en folk på hardare.no's forum, det er grusomt der...

det er ikkje en overklokker vert å strande opp på et slikt forum, der folk ikke vet hvilket grensesnitt hdd'ene deres har engang...

med andre ord så mener jeg at mesteparten av overklokking.no's tilhengere ville sat meget pris på at www.overklokking.no kan være en link direkte til overklokking.no's forum

Mvh

Truls

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her du vil?

jeg vill IKKE bruke hardware-forumet for å få svar på sp.mål o/l. folk på akamera og amobil vet mer om data en folk på hardare.no's forum, det er grusomt der...

det er ikkje en overklokker vert å strande opp på et slikt forum, der folk ikke vet hvilket grensesnitt hdd'ene deres har engang...

Det er jo samme forumet, berre ein annan kategori. Stort sett samme folket som nyttar forumet òg.

Lenke til kommentar

det er ikke samme folk som bruker hw.no og ok.no kategoriene på dette forumet, sant noen brukker begge men mesteparten av hw.no's stamgjester vil fraråde overklokking og mener det er barnslig\unødvendig o.l.

du spør bare ikke på ok.no om hvordan man kobler in en hdd eller et hvordan man får instalert skjermkortdrivere.

man spør om hvordan man får en styring til komfyren til å funke via ltp-port slik at pc'n kan koke egg til deg kl 7 på morgenen:P

(tar jeg ikke mye feil nå så får jeg faktisk svar på det i de nå snart hehe)

Endret av BM-Volvo
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...