Frodegutt Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Går i tanker om å kjøpe meg en twin-tuner. Har skåla på veggen og kabel i et std 16(?) mm K-rør, men med twin-tuner trenger jeg jo TO sånne kabler. Er det noen som har noen erfaring med å trekke to sånne kabler i samme rør? Jeg gruer meg veldig til dette, for jeg innbiller meg at det blir et hÆ..ete å trekke pga høyt gnukketal (frisjonskoeffisient = "my") og lav strekkfasthet. Og jadda, det ER en dreambox jeg tenker på. Nå er jeg lei Nokia'n. Mvh Frodegutt Lenke til kommentar
Machz Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Går i tanker om å kjøpe meg en twin-tuner. Har skåla på veggen og kabel i et std 16(?) mm K-rør, men med twin-tuner trenger jeg jo TO sånne kabler. Er det noen som har noen erfaring med å trekke to sånne kabler i samme rør? Jeg gruer meg veldig til dette, for jeg innbiller meg at det blir et hÆ..ete å trekke pga høyt gnukketal (frisjonskoeffisient = "my") og lav strekkfasthet. Og jadda, det ER en dreambox jeg tenker på. Nå er jeg lei Nokia'n. Mvh Frodegutt 5560693[/snapback] Det går nok dårlig ja. Er det ikke så langt strekk så er det håp, men coax i seg selv er dårlig og trekke i K-rør over lengre strekk. Kappa er så myk... Du kan prøve med poly-water(glidemiddel for kabel) når du trekker. Det hjelper mye, men hvis ID er for liten i utgangspunktet så vil det bli vanskelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå