Ksungam Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/02/06/456959.html Slik ser hun jo ut etter operasjonen, og personlig syn jeg det ikke var så verst. Man ser det er blitt gjort noe, men så mye det har stått om henne i media, tror jeg nok de fleste vil skjønne med en gang hvem det er når man ser henne på gaten. Men da jeg er pervers, og syk i hodet, synes jeg det hadde vært tøft å se hvordan hun så ut før operasjonen. Jeg har googlet litt, men ikke funnet noe særlig. Så om noen vet om det finnes, så hadde det vært fint. Er det veldig nasty, så putt det i en link, eller i Spoiler. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Ja hele den artikklen ble mer eller mindre meningsløs synes jeg når en ikke fikk se hvordan hun så ut før... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Om ikke bilde så fant jeg i allefall en illustrasjon av det som manglet... Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 Hun kan ikke ha vært direkte pen nei Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Det var en reportasje om henne i nyhetene i dag forresten og nei, hun var ikke pen Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Var vel et bilde av hvordan hun så ut før i VG her om dagen. Sant og si var det noe av det jævligste jeg har sett. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Om du tar den scena i The Dentist (2?) der han skjærer kjeften av dama, pluss enda litt til, så har du det. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Ingen som har link da? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Ingen som har link da? 5565895[/snapback] Var vel reportasje med bilde av henne i Vi menn for en stund tilbake også (eller ett av de andre bladene typen slenger fra seg på badegulvet) Ikke pen! Den gang jeg så før-bildet av henne irriterte jeg meg over at jeg ikke fant noe etter operasjonen-bilde :!: Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 ekleste med dama nå var kjeften hennes, det virka som alt bare hang ned lissom, noe det sikkert gjør. Men herregud, hu har vært utrolig heldig, og legene har gjort en utmerket jobb Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Hun har vært kjempeheldig som fikk nytt ansikt, derfor irriterer det meg grenseløst at hun fremdeles røyker! Dette medfører mindre blodsirkulasjon gjennom det nye ansiktet, og gjør sjansene for avstøtning større. Ufattelig at mennesker kan ha så lite viljestyrke at de ikke kan slutte selv for en så god grunn Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Vil påstå at hun har god grunn til å fortsette å røyke også jeg da men Kan ikke være helt behaglig med nytt tryne heller Lenke til kommentar
lperik Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Munnen var jo "litt" skjev da men.. Og hun kunne jo gjort litt selv for å se noe penere ut iallefall. Hint: fikse bryna! Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 Munnen var jo "litt" skjev da men.. Og hun kunne jo gjort litt selv for å se noe penere ut iallefall. Hint: fikse bryna! 5572053[/snapback] Smelle igjen kjeften hadde heller ikke vært ueffent. (Ja, jeg vet musklene ikke klarer det enda.. ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå