krepsos Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Øydela nettopp enten hovudkortet eller skjermkortet ved innstalasjon av vatnkjøling (ikkje pga. av lekasje, men statisk el. eller noko...1 av dei funkar sikkert, så kor finn ein gode kanalar for å selga dette?). Skal uansett ha nytt hovudkort, men det er no 1,5 år sidan eg bygde pc'en, og det er jo alt for lang pausetid i den tekniske verda...kunnskapsnivået er difor utdatert. Har 2 x Crucial BallistiX DDR400 512 MB og athlon 64 3500+. Hovudkortet eg hadde var MSI K8N NEO2 Platinum. Driv med speling av doom3, civIV, Wow, samt mykje studentarbeid. Difor bør den vera støyfri men særs overklokkingsvennleg(ergo vannkjøling). BIOS''en bør difor vera litt dynamisk. Kjem kanskje til å oppgradera andre delar av systemet og (alt etter kva hovudkortet krev), så eg har nokre tilleggsspørsmål: Bør eg kjøpa meir minne? (eller venta 1 år+, og kjøpa heilt nytt ram-sett) Kva skjermkort bør eg kjøpa med? (prisgrensa for hovudkort + skjermkort er 3000-4000kr, legg mest vekt på hovudkortet) Dessutan fint om det legg ved link til eit bra oppdatert roundup for hovudkort (lest enkelte linkar frå denne sida, men testane har ulike tidsperspektiv, så det er vanskeleg å seia kva som er best av 7 stjerner no, eller 8 for eit år sidan...) Lenke til kommentar
krepsos Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 ...har forresten eit chieftec bx03-kabinett med 360w psu som bråkar alt for mykje. Dersom noko har tips til meir stillegåande system (watt etter behovet til systemet over) eller oppgraderingar, er eg takksam for det og... Lenke til kommentar
krepsos Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 hmm..dårleg respons her ...uansett, så har eg nytta tida til å finna ut av litt sjølv. Skjermkortet blir GeForce 6800 GS av ein eller anna type, og vifta MIST 500W, 20/24 pins, S-ATA. I tillegg har eg altså Zalman Reserator 1 plus, så etter å ha lest div. testar, har eg tre alternativ att: 1) Asus A8N32-SLI Deluxe eller 2) dfi lanparty nF4 ultra eller 3) dfi lanparty sli-dr Er eigentleg mest usikker på korleis vannkjølinga passar til 2) og 3), og om det er naudsynt med 3) når eg uansett berre skal ha eit skjermkort. Er med andre ord mest lysten på 2), men enkelte har klaga på litt liten plass til kjøling på skjermkortet (plass til vannkjøling?) Lenke til kommentar
kremt Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 For det første: Ton ned dialekten din litt, så vil heller folk hjelpe deg. Men dine valg ser bra ut, de. Hvis du ikke driver syk overklokking, så ville jeg nesten gått for A8N32. Det holder til endel overklokking, det også. Men ellers så det fint ut det du har funnet, det synes jeg så absolutt. Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 DFI nF4 har SYK BIOS pg syke OC muligheter. ASUS kortene derrimot har moderate OC muligheter og ok bios men til gjengjeld har de lydløst heatpipe system til Chipset Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 For det første: Ton ned dialekten din litt, så vil heller folk hjelpe deg. 5563118[/snapback] Den 'dialekten' ser veldig ut som nynorsk, og det må han vel nesten få lov til?... får jeg håpe... Lenke til kommentar
krepsos Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 Ja, språket blir som det er, sjølv om ein del av oslo-folket får dårleg opplæring om dagen... Trur eg går for nr. 2, då sparer eg ein 500-lapp på dette sli-opplegget. Kjem ikkje til å kjøpa to skjermkort... ikkje heilt ufarleg med så mykje overklokking, men morro å prøva, dessutan har eg funne gode hjelpesider for klokking av desse korta. Berre ram'en att då, treng ein meir enn 1GB no? Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Berre ram'en att då, treng ein meir enn 1GB no? 5563415[/snapback] Tja, skal du spille BF2 har du iallefall bruk for 2gb, greit å ha for framtida å Lenke til kommentar
krepsos Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 Får fylla opp kortet då, prisen på ram-brikkene er jo halvert sidan sist eg kjøpte 2 Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Får fylla opp kortet då, prisen på ram-brikkene er jo halvert sidan sist eg kjøpte 2 5563487[/snapback] Får være gledesdreper igjen jeg da ;-) Athlon 64 og 4 rambrikker er ingen god kombinasjon - kan du unngå det så er det klart best. Du må som regel kjøre på elendige timings og 2t modus som går utover ytelsen en god del. Kan også få stabilitets problemer - særlig med forskjellige brikker Lenke til kommentar
krepsos Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 hmm, det hadde gått i gløymeboka ja...leste testar om det for leeenge sidan. Får venta til spela ikkje går inn lenger då, den tid, den sorg... Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Får fylla opp kortet då, prisen på ram-brikkene er jo halvert sidan sist eg kjøpte 2 5563487[/snapback] Får være gledesdreper igjen jeg da ;-) Athlon 64 og 4 rambrikker er ingen god kombinasjon - kan du unngå det så er det klart best. Du må som regel kjøre på elendige timings og 2t modus som går utover ytelsen en god del. Kan også få stabilitets problemer - særlig med forskjellige brikker 5563526[/snapback] Har kjørt med 4 stk. 512MB Corsair Value brikker på 2 forskjellige hovedkort. Har ikke hatt noen stabilitetsproblemer. Ja, man må kjøre 2t, men tester har vist at dette faktisk gir svært lite ytelsestap i virkeligheten. Det vises stortsett bare på syntetiske tester. Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Hmm, hva er t2? Er det ille? Har 2* 512MB ocz minne på mitt a64-system, og er lite lysten på utgiftene ved å selge de og kjøpe et 2Gig-sett viss det blir ille med 4 brikker Ja, språket blir som det er, sjølv om ein del av oslo-folket får dårleg opplæring om dagen... Der sa du det! Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Hmm, hva er t2? Er det ille?Har 2* 512MB ocz minne på mitt a64-system, og er lite lysten på utgiftene ved å selge de og kjøpe et 2Gig-sett viss det blir ille med 4 brikker Ja, språket blir som det er, sjølv om ein del av oslo-folket får dårleg opplæring om dagen... Der sa du det! 5569326[/snapback] Det er fullstendig overdrevet å si at cpc 2t ødelegger ytelsen så mye. Du kan trygt kjøre med 4 minnemoduler og cpc 2t. Bare les dette: http://techreport.com/etc/2005q4/mem-latency/index.x?pg=1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå