hitokiri Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Hvis du er den stolte eier av en ny Walkman-telefon og en Mac, har du kanskje merket at de ikke snakker sammen. Les mer Lenke til kommentar
morra Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Fra før av støtter iSync bare de tre gamle Siemens-telefonene S55 og SX1. Noe jeg ikke skjønte her? [/pirke-modus] Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Hvis du er den stolte eier av en ny Walkman-telefon og en Mac, har du kanskje merket at de ikke snakker sammen.5560488[/snapback] Har vært mac-støtte i form av både iSync og iTunes-plugin til Walkman-telefoner en lenger stund nå. Om man skulle mangle mac-støtte til telefonen sin er det bare å følge denne guiden. Lenke til kommentar
Nopoint Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Jeg har faktisk laget støtte for N70, N90 og 9300 for lenge siden. Dette er enkelt å få ordnet, men jeg har min tvil til å få laget full støtte til N91, N92 etc.. Disse kjører Symbian S60 v.3 istede for v.2, noe som mest sannsynlig gir litt trøbbel ved å bare redigere metaclass.plist (som nova media her har gjort) Men..men.. time will show :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg