Vifteron Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Hei Jeg har installert en ekstradisk (SATA II 250mb), men jeg kan ikke formatere den. Bios fant disken. Min SATA disk ses ikke under ”min datamaskin” eller ”windows explorer”, men bios oppdaget den og jeg kan se disken under ”disk management” men den lar seg ikke formatere. Hvordan kan jeg formatere disken slik jeg kan se den under ”min datamaskin” eller ”windows explorer” I biosen: Primary master: IDE harddisk 80gb med windows XP (ok) Secundary master: DVD-drive (ok) Sata II : 250mb drive (ok) Må det gjøres på et annet måtte enn en IDE disk? SATA2 drivere er allerede installert. Mitt hovedkort: ASRock 939Dual-SATA2 Endret 6. februar 2006 av Vifteron Lenke til kommentar
General Musa Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 hei, du må opprette partison på den først. det gjør du inne på disk managment... musa Lenke til kommentar
sjarken Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Start - kontrollpanel - adminstrative verktøy - datamaskinbehandling - diskbehandling - høyreklikk på den uformatterte disken og formatter...............have a nice day.. Endret 6. februar 2006 av sjarken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå