muv Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Ved siden av to usb porter som fylte med mitt MSI hk, er det fire lys. med meg lyser det venstre oppe og begge nede rødt konstant. i manualen står det: 'Memory Detection Test - Testing onboard memory size. The D-LED will hang if the memory module is damaged or not installed properly.' Jeg har 2x256MB ram. Har tatt dem ut, byttet plass, men det lyser fortsatt. er dette noe å bry seg om? på forhand,takk for seriøse svar. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Er de like ? Lik hastighet, merke osv. ... Lenke til kommentar
muv Skrevet 16. september 2002 Forfatter Del Skrevet 16. september 2002 ja. het samme rammen. men så vidt jeg kan huske lyste det ikke noe rødt før jeg installerte vannkjølinga... men jeg er sikker på at det ikke er statisk elektrisitet eller.no. skal prøve for siste gang å trykke dem skikkelig i nå, Lenke til kommentar
muv Skrevet 16. september 2002 Forfatter Del Skrevet 16. september 2002 nå virker det, loada defult i bios... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå