Gromle Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Beklager om denne har blitt postet før, men er så fantastisk bra http://netilium.org/~mad/dctf/dctf-1.wmv Lenke til kommentar
czr Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 hehe.. Ja her kan man si "OLD". Denne er veldig morsom Lenke til kommentar
V-by Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Arti, dont copy that floppy Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) as many av 20 involved in it hahah , ikke så mange nei : p faktisk på helt fra til jeg fikk meg en p90 eg viste ikke at spill var noe som kunne kjøpes , alle spillene eg hadde hadde eg fått av kammerater som hadde fått det av kammerater OSV OSV ther is 1 copy per computer LOL lattelig så btw ut til og være amiga som ble brukt på datan , den "redy to copy" skjermen så veldig amiga ut Endret 6. februar 2006 av FtZ- Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Annonsering: Ikke informer verden om at du har sett den før Bwhahahahahahha heeaheaeea funny:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå