Kimelimm Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 kan dere ikke oppdatere vært minutt automatisk? så slepper jeg og trykke på Refresh knappen hele tia(tenkter på Inlegg så jeg kan se at noen svarer med en gang) et ønske fra Kim Takker for meg Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 kan dere ikke oppdatere vært minutt automatisk? så slepper jeg og trykke på Refresh knappen hele tia(tenkter på Inlegg så jeg kan se at noen svarer med en gang) et ønske fra Kim Takker for meg 5560257[/snapback] Det ville sikkert belasta serverne deres for mye. Last ned firefox med reloader extension... Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 oj, det tar deg 0,5 sekunder å trykke på refresh knappen i nettleseren din. såpass med tid må du kunne greie å bruke. Lenke til kommentar
pej Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Ærlig talt, det får være grenser for latskap. Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 "Dyrlegen" nevnte også noe om dette i en annen tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=4879727 ... og så var det dette med F5 ja :o) Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Har aldri vært plaget av det jeg. Sjønner ikke hvorfor du er plaget med det. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 På en annen side, hva er mer irriterende enn at en side du holder på å lese oppdateres automatisk, eller om det skjer mens du skriver et innlegg? Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 SM: Er vel kun snakk om lista over innlegg, det får da være grenser Ellers så har vel Opera - og kanskje flere - en innebygget "Oppdater hver..." -funksjon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg